Babble:Demokratie

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Vun Wikipedia
(Nochgschiggd worre vun Babble:Dämogradie)

Leider hat der Autor dieser Seite seine eigene Meinung eingebracht, was gegen die Grundregeln der Wikipedia verstößt. Mir kann das egal sein, aber nicht den Moderatoren, die sich später diese Seite anschauen. Eine komplette Löschung ist nicht unwahrscheinlich. Ich warne schon im Voraus.--Ora Unu 20:36, 4 September 2010 (UTC)

Also de ersschde Satz is polämisch und iwwerhaupt net naidral. Des solld ma mol e bissel besser mache.nit signierte Baidrach vum Benutzer:De Zwick
Jo, de Artikel muss mer noch e weng iwaarwaide, awa mer hän jo grad erscht angefange mit de Pälzisch Wikipedia. Kummt alles noch. --Holder 15:45, 16. Nov 2010 (CET)[Beantworten]
Ich bhalten e mol im Aug. Wenn ich Zeit hab, dann mach ich noch en Neutralitätsbauschtoi, dann kenne ma wenigstens daitlich mache, dass mir drum wisse. --Badener 21:51, 21. Nov 2010 (CET)[Beantworten]