Unnaschied vunde Gschischde vun "Babble:Mainz"

Zur Navigation springen Zur Suche springen
1.324 Bytes hinzugefügt ,  vor 7 Jahren
kä Zsommefassung vunde Ännarunge
k
::Wenn ich sage #3+4=7; #7*5=35; #35=3,5*10 und dann kommt die Frage "wieviel ist 3+4?" und die Behauptung: "wieviel 3*7 ist, steht nirgendwo und was 3,5*10 ist, weiß ich auch nicht!", dann ist das nicht nur eine Provokation, sondern auch einfach unverschämt. Dann habe ich auch das Recht, entsprechend zu reagieren. Und wenn Du dann wieder mal mich deshalb angreifst, weil ich mir das nicht bieten lasse, dann machst Du es Dir entschieden zu einfach . --[[Benutzer:Skipper Michael|Skipper Michael]]- <small><span style="text-shadow:grey 0.2em 0.2em 0.2em;">[[Benutzer Diskussion:Skipper Michael|Diskussion]]</span></small> 22:05, 1. Mär 2013 (CET)
:::Isch hab des sehr genau verfolgt, un wer uheflisch un batzisch worre isch, waasch Du, un am End aa noch grob beleidischend. Disch greift niemand oo, wann Du di onnare net ogreifsch. Sch hab long gewadt, awwer des konnt ma jetz wirklisch nimmi mit ogugge. --[[Benudzer:Melibokus|Melibokus]] ([[Benudzer Dischbediere:Melibokus|Diskussion]]) 23:15, 1. Mär 2013 (CET)
::::Du magschd des jo dääls vafolsch hawwe, awwa wonnsde alles noch rischdisch in Ärinnnarung hädschd, hädschde des jedzad ned gschriwwe. Gligglischawais gehd hia nix valoore und desdewesche is des aach kään Problem, des alles exagd noozwaise. Ich bin aach gärn beraid, des zduun, aach wonn des de längschde Edid alla Zaide wärd, awwa isch valong donn aach, daß mär des Pungd fär Pungd un Edid fär Edid un fär ä jedi Ändwigglung egschdra genau dorschgeje.
::::Du wääschd genau, doß ich noamal gudmiedisch un nedd un fraindlisch un hilfsberaid bin - awwa va'aasche loß isch misch ned!
::::Um uns awwa die Mieh zu schbaare, bidd isch Disch, voahea mol uf moi Dischb zu gugge un när grad mol die Zaid- un Dadumschdembel vun de ärschde 4 threads zu vaglaische. Du wärschd sien, doß ärschd mim "Hallo Michael" un "Fragen beim Hexer" die normal Reihefolsch losgehd. Un des Voadrängle, daß ich ärschd iwwa "Unnaschied" dän Edid find, des is noch ned de Oofang! Isch wärd Där Schridd fär Schridd genau noowaise, doß ich definidiv reschd hon! Obwohls bessa wäa, womma uns die Ärwed schbare kännde. --[[Benutzer:Skipper Michael|Skipper Michael]]- <small><span style="text-shadow:grey 0.2em 0.2em 0.2em;">[[Benutzer Diskussion:Skipper Michael|Diskussion]]</span></small> 23:55, 1. Mär 2013 (CET)
3.482

Bearbeitungen

Nawigadzionsmeni