Middawaida Dischbediere:Holder/Archiv

Vun Wikipedia
Zur Navigation springen Zur Suche springen

Infobox[Om Gwelltegschd schaffe]

Hosch grad di Unnerbrechung ausgnutzt ;-) --Badener 16:47, 15. Nov 2010 (CET)

Jo, des Wiki isch noch e bissel instabil, des isch immer so bai naie Wikis. :-) --Holder 16:48, 15. Nov 2010 (CET)
So haw ich's ned gmoint. Mei Unnerbrechung isch familiär gwest. ;) --Badener 19:23, 15. Nov 2010 (CET)

Dánke[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder

Des geht awwer schnell, kaum di Seid àgelegt un schun funkzioniere di Babelbauschdää!

Isch dánk da defir ;-) --Melibokus 19:11, 15. Nov 2010 (CET)

 :-) --Holder 19:11, 15. Nov 2010 (CET)

editinterface (Logo)[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder!

Hod long gedauad, awwa isch hons wirragfunne: [1] unna Adminischdradore un do unna B wie Benudzaowwafläsch.

Liewe Gruß, --Skipper Michael 21:44, 15. Nov 2010 (CET)

Lomsem[Om Gwelltegschd schaffe]

Weisch du was im Artkel Lomsem mit de Tabelle falsch isch? --Badener 09:42, 16. Nov 2010 (CET)

D Raihefolch vun de Aagawe isch ach wichtich. --Holder 10:07, 16. Nov 2010 (CET)
Dange. --Badener 12:17, 16. Nov 2010 (CET)

IP[Om Gwelltegschd schaffe]

Isch honäm graad gsaad, er solld bidde ausfirlischa wärn! ... ... --Skipper Michael 17:08, 17. Nov 2010 (CET) Ps.: Isch bin mär aach nuch ned sischa, ob des als V gemäänd waa - kännd aach när es Resümee ohne die Gedange voahea soi.--Skipper Michael 17:14, 17. Nov 2010 (CET)

Zähla un annärschdes[Om Gwelltegschd schaffe]

Isch hon Där schun bai mia geandwod dun aach im Schdammdisch. Dann honsch gsien, daßDemär ä Edidorsaid ooglehd hosch. Donge!!! Isch hon awwa nuch ned värschdanne, wie des midm Lade fungzioniad: Was soll isch wie un wo lade - un wo konn isch dann was sien? (kann aber auch sein, daß ich nach 25 Std. einfach nichts mehr raffe...)

Mär sien uns, wann isch wieda wach bin... - Gruß vum müde --Skipper Michael- Diskussion 08:09, 19. Nov 2010 (CET)

Der Zähler funktioniert nicht![Om Gwelltegschd schaffe]

Vermutlich deshalb, weil ich ihn nicht abgespeichert haben - siehe oben. Auf der Liste der "aktiven Benutzer" habe ich noch immer die gleichen 357 wie als ich den Zähler erestmals sah.... LG, --Skipper Michael- Diskussion 00:44, 22. Nov 2010 (CET)

Ähm ... Welcher Zähler? Welche Liste der aktiven Benutzer? --Holder 06:10, 22. Nov 2010 (CET)
Der, den Du mir am 19. eingebaut hast ;)
Diese Liste - jetzt ist das Ding auf 360 gesprungen, gestern hatte es noch die gleichen 357 wie am 19. - während das brav weiterzählt. --Skipper Michael- Diskussion 14:14, 22. Nov 2010 (CET)
Ah :-) Also das was ich Dir eingebaut habe, bezog sich vor allem auf diesen Zähler. Wo das Problem liegt bei dem Editcounter auf der Liste der aktiven Benutzer, weiß ich nicht. --Holder 15:31, 22. Nov 2010 (CET)
Das Teil ist ja genial! Ganz genau so hätte ich gerne auch was über PFL statt einzelner Benutzer: Wann gabs wieviel neue Autoren, wieviele sind sonst in noch keiner wp, wieviele nur in de:, zu welcher Tageszeit kommen die meisten Anmeldungen, zu welcher die meisten Vandalen, etc. ...
Noch immer nicht kapiert habe ich den Text, der auf derr Seite steht, mit dem Scheichern und Cach leeren...
LG, --Skipper Michael- Diskussion 19:51, 22. Nov 2010 (CET)
Das mit dem Cache leeren habe ich nicht reingeschrieben, das ist eine Standardanzeige von Mediawiki, die mmer erscheint bei solchen Spezialseiten und die zum Ausdruck bringen will, dass das, was man reingeschrieben hat, sich u. U. erst auswirkt, wenn man den Speicher (Cache) seinrs Browsers geleert hat. LG, --Holder 05:24, 23. Nov 2010 (CET)
Allmählich geht mir ein Kronleuchter auf: Dann ist das Speichern auch logischerweise Dein Abspeichern der Seite gewesen. Und dann hat all das eigentlich auch mit der "Spezial" garnichts zu tun. Weshalb die also offensichtlich gerade zwischen diesen beiden Kontrollen von mir garnichts gezählt hat, vor- und nachher aber richtig, das wird dann wohl auch erst am 31. 2. 2013 geklärt werden... Danke nochmal. Gibts noch mehr in dieser Art? LG, --Skipper Michael- Diskussion 15:33, 23. Nov 2010 (CET)

AnonymeGiddarischde[Om Gwelltegschd schaffe]

haben wir. Gruppe u. Lemma heißen korrekt "Die anonyme Giddarischde", der Artikel ist einer der wenigen, die regelmäßig gepflegt werden. Du hast den alten Mist gelöscht. was aber ist mit dem Lemma? ist nicht alleine die Tatsache, daß es angelegt wurde, ein Zeichen, daß darunter auch gesucht wird? Dann bräuchten wir es vermutlich als redir (zumindest, solange unsre Suchfunktion noch so miserabel ist...) ... - oder was meinst Du? LG, --Skipper Michael- Diskussion 17:53, 23. Nov 2010 (CET)

Glescht hewwich s zämmegschriwwe AnonymeGiddarischde, s gebt awa natierlich d Waiterlaitung Anonyme Giddarischde. Ich det do nit au noch alle mechliche "Falsch"schraiwunge anleche. LG, --Holder 18:48, 23. Nov 2010 (CET)
Daß des när där alde Misd waa, is mär schun klaa. - Alla guud, donn wärrsch märämol Gedange iwwa ä Voalaach mache, wu mär dänne sedze, die wu äbbes unnam falsche Lemma ooleje wu mär schun hän, wammärs lesche. Sunsch gäd des när uunedischi Ausnannasedzunge mid dänne orra viel uunedisch Ärwed mim Ärklääre. LG, --Skipper Michael- Diskussion 19:14, 23. Nov 2010 (CET)

Hallo Skipper, Holder, jbk[Om Gwelltegschd schaffe]

Noch eh Anliege: "BENUTZER: Max Mustermann" is in de deitsche Wikipedia es zimlisch bledi Iwwersetzung von englisch "USER". Kennt mer des in unsere pälzische Wikipedia net sinngemäß un schee iwwersetze in:

Enzyklopädischd: Max Mustermann

Gruß Claus Ableiter 23:15, 28. Nov 2010 (CET)

Zweierlei[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder!

  1. ich hab "Gschischd" von Helmutvan gelöscht, nachdem ich den Inhalt mit copypaste in Gschichd an meinen dortigen Text angehängt und Helmutvan in der Zusammenfassung genannt habe. War das so korrekt?
  2. Du hast Mjbmr auf der Hauptseite revertiert. Was war falsch an dem "fa:"?

Lieben Gruß, --Skipper Michael- Diskussion 11:24, 29. Nov 2010 (CET)

Elwetrisch[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder,

isch hab grad ewe Elwetrisch oageleschd. Kanschd des bide wider lesche? Isch hab zwa g'guggt, awer ned g'sehe g'abd, dass es schun als Elwedritsche gewe hod. Sorry fa de Uffwoand. --Manuae@ 8:47, 6. Dez. 2010 (CET)

Alla Holder, isch hab jedzd die Said in än Riedairegt umg'woandelt. Isch hoff, des isch guud so. --Manuae@ 9:45, 6. Dez. 2010 (CET)

Wenns in de Palz e Gägend gibt, in dere ma Elwetrisch sagt, dann isch es so schon gut, anerscht kenne ma s immer noch lesche. --Badener 10:00, 6. Dez 2010 (CET)

Ia hän Räschd![Om Gwelltegschd schaffe]

Wohret is ä Pälzisch Word.

Isch duun misch ausdrigglisch bai Aisch ändschuldische! Daß "r" doo ned imma un in jedm Fall als "a" gschbroche wärd, honsch wägglisch ned gewißd. Awwa ä falsch Mainung geje Fagde ufräfschd zu halde, gfalld mär so wenisch, wie jemand Uuräschd zu due - duud mär ealisch lääd!

Liewe Grieß aisch bääde, --Skipper Michael- Diskussion 16:01, 15. Dez 2010 (CET)

wp:Schdammdisch#Artikelstatistik[Om Gwelltegschd schaffe]

Ich han äm dord geandword, awwa es hod sisch nix geännad un ea hod jedzad nuch wo ähnlich gschriwwe. viellaischd trata sich ned - isch wääßes ned, awwa isch wääs aach ned, an wen mär sich do wende muß... --Skipper Michael- Diskussion 23:27, 15. Dez 2010 (CET)

{{PD-Coa-Germany}}[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder!

Däädsch Du Disch bidde umn Põõdõõ zu {{PD-Coa-Germany}} kümmäre? Isch wollds iwwasädze odda impordiere un iwwasädze, awwa isch konns Original ääfach näd finne - konn soi, daß isch uffm Schlauch schdee, awwas duud ned... un ään Lizensbauschdää sollde mär schun hän, dengischemol. Donge! --Skipper Michael- Diskussion 19:11, 16. Dez 2010 (CET)

Hewwich iwasetzt, nämlich do commons:Template:PD-Coa-Germany/pfl (isch e bissel kompliziat mit denne Lizenze zu Bilda vun de Commons un de Vorlache deat uf de Commons. --Holder 20:03, 16. Dez 2010 (CET)
Dange! Supa, des ging jo mea wie schnell!!! Jäzd sinisch när gschbannd, obisch de Räsch hiegrie... - nee, duud ned. Wann isch {{PD-Coa-Germany/pfl}} oisädz, erschaind när de rode Link (guggsch doo). --Skipper Michael- Diskussion 20:45, 16. Dez 2010 (CET)

Rhoihessisch[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder!

Doi Zusadz is sea guud! WarumsDe awwa Rhoihessisch owwe rausgenumm hosch, vaschdeh isch ned so gonz: pälzischa als wie saapälzisch odda gaa lothringisch isses jo allemal - un "hessisch" hods jo när nominell grieht, wies zwische Napoleon un 45 zaidwailisch bai Hesse waa - voahea waas pälzisch, saids die Palz bai Rhoi gäbd. Un Diskussione wie ums Saapälzisch braache mär doo ned aach nuch - mär hän hia jo eh kä Forschung mid TF, wo ä disk weenschns no Sin mache koo. ;) Un um deaardisch Animosidäde zu vahinnan, han isch dän Absadz iwwahaubd do hiegplanzd... MäänschD, mär känndns wirra oisädze, odda is des uudraachbaa? --Skipper Michael- Diskussion 08:41, 17. Dez 2010 (CET)

Ich denk, die mäschte Laid zwische Bad Kreuznach un Mainz sehen ihren Dialekt nid als Pälzisch aa. Weche dem heww ich des so gschriwwe. Die Haubdsaid isch de erscht Zugang fer viel Lesa un die Erfahrung bai annere Dialekt-Wikipedie zaicht, dass Lesa schnell abgschreckt sin, wann do ebbes steht, was se nit kennen. De Zammehang vun Rhaihese un de Palz kann ma eakläre in de Artikel zu dene Theme, awa uf de Startsaid sollt ma viellaicht do uf soniche Empfindlichkaide un Animositäte Ricksicht nemme. Im Iwriche bin ich defia, dass do uf de Pälzisch Wikipedia alle siedliche rhaifränkische Dialekt deafen gschriwwe werre. LG, --Holder 11:49, 17. Dez 2010 (CET)
Losse mär uns iwwarasche! Baid Sischdwaise sin rischdich, un es is wohl bessa än Schdraid bai ääm zu schlichde, als viele zu vagraule... --Skipper Michael- Diskussion 21:33, 17. Dez 2010 (CET)
Dang Dir fär die Vorlaach! Un färs oisädze!!! Bassd. Isch hän aach glai nuch die cc-by-sa imbordiad un iwwasädzd - bassd aach. --Skipper Michael- Diskussion 01:08, 18. Dez 2010 (CET)

Voalaache[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder!

Wie guud kännschdn Duu Disch midde table- un Koordinade-Voalaache aus?

Eewe honsch noo Doinere Õõlaidung - donge nuchemol! - Laudäbursch un Ladaburg zammegfiad. ging aach gonz guud, awwa wiïschs Ärgebnis om Änd kondrolliad han, simma die Koordinado owwe lings ufgfalle: wail do räschds ä Käschdl is färs Ord, wu di Koordinade eh schun drin sin, därfde se sunsch nirschndwu mea schdeje. Isch hon awwa aach im Quelltexd kää zwädd Õõgab gfunne, nix fär zum Lesche. Ändweeda honsch Tomaade ufde AAch, odda die Voalaach is defegd, waaschoinds is irschndwu in därre long Rai vun ingebunnene Voalache, die wu widda Voalache oibinne, on änere Schdell ää falschi oigebunne worrn... ääfach Voalaache grien isch jo nuch hie, awwa bai su komblexe dinga fehle mär ääfach nuch Ärfahrung un Hinnagrundwisse - midde Koordinade is hald ääfacha umzugeje als wie mid iane Voalaaache....!

Kännsch Duu emol bidde gugge?

Liewe Gruß, --Skipper Michael- Diskussion 01:04, 28. Jän 2011 (CET)

Ich guck mer des di negschte Dach mol an. LG, --Holder 08:13, 30. Jän 2011 (CET)

DRINGEND: Haubdsaid. Vorlaach Monadsardiggl[Om Gwelltegschd schaffe]

Gugg bidde mol noode Haubdsaid, de Ardiggl vum Monat werd schun wieda ned õõgzaichd! Un jezad häma schun de 2. ... - do waa also geschdan de gonue Daach iwwa när "Vorlaach..." zseje. --Skipper Michael- Diskussion 01:04, 2. Mär 2011 (CET)

Do isch e annere schneller gwest :-) --Holder 21:12, 2. Mär 2011 (CET)

dynamisch css???[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder!

Saa mol, könne mer die Haabdsaid ned e glää bißje dynamischa mache? So, wie daßes jezad is, misse die zwää Schbalde gonz genau abgschdimmd soi, fär daß ned ää halba leea is. Bai Tabelle wärd audomadisch so gemiddeld, doß Leng un Brääd obdimal ufnonna abgschdimmd sin - konnschde des ned aach in ä css enoibringe?

Un wie is des mim Logo? Des hod als nuch ned dän allaselwe Rohme wie die onnan Käschdcha unnedrunna. känne mär des nudh ännan? Odda so tranparend mache wie uf däm, des wo Du doo hochgelade hoschd?

Ärinnaschd Dich noch an unsan Woigieda - Dischpud dord? Ich mään, mär kännde weile mol oofonge...

Liewe Gruß, --Skipper Michael- Diskussion 14:22, 7. Mär 2011 (CET)

Hallo Michael,
ich versteh nit ganz, was Du määnsch mit de Hauptsait. Geht s um s Broblem, dass wann ma s Browser-Fenschta klänner macht, dass dann die Inhalt vun de Hauptsait sich anbasse sollen? Awa do isch s doch grad so, dass die owascht Zail sich nit anbasst, weche denne Bilder, wo mit Greßeangawe definiert sinn, awa die Tabell drunna basst sich doch an ...
Zum Logo: ich muss do emol gucke, wie ma des lese kann.
Zu denne Waigieta: ajo, fang an demit :-) --Holder 05:48, 9. Mär 2011 (CET)
Haabdsaid: nee, des hon ich ned gemäänd.
Wann de Monadsardiggl ä bißje länga is, gäbds inde rechd Schbald unne än Leerraam, wann de Monadsardiggl fehld oda korz is, wärd die link Schbald unne leer - wann isch rechds äbbes enausnämme dääd, wärs dord leer. In baide Fälle gehds när noo de Läng vunde länga Schbald – mim oobasse vun de Schbaldebrääd wärn all zwää glaischlong.
Des mim owwere Balge, des wääß ich. Des kännd mär unna Umschdänd dodorch vabessan, doß mär die Bilda aus iara Tabell nämmd – awwa ich wääß ned, ob daß die donn nuch bai 1024 x 786 in ännare Raih blaiwe.
Woigieda: guggschde Där donn bidde mol Woiguud Wäana Anslmonn oo? Ich hon bewußd die Qualidäd ned ausgeraizd fär niemond abzuschrägge – des sol zwaa ä Räfarenzardiggl soi, awwa när fär „sooo kännenär des schraiwe“ un „des kenne Ia aach“, ned fär „des wärd än prämiade Ardiggl“. Ich mään, es gingd oinschamaaße, häd awwa gärn noch onna Mainunge gheead.
Liewe Gruuß, --Skipper Michael- Diskussion 14:48, 9. Mär 2011 (CET)

Bot policy[Om Gwelltegschd schaffe]

Hi! I copied the note about the bot policy on top of Wikipedia:Schdammdisch, since Wikipedia:Bot policy redirects there. Feel free to correct it if you prefer to have local bot requests on another page. Regards, Jafeluv 12:50, 4. Abr 2011 (CEST)

Ich hon des wieda zuriggsedzd un die Wairalaidung geännad, so daß jezad alles im Schdammdischarchiv is... Liewe Guuß, --Skipper Michael- Diskussion 17:12, 4. Abr 2011 (CEST)

Skribd[Om Gwelltegschd schaffe]

Hi Holder, s'ded mich indresiere, wie du den Impord vun de Addiggl midem Skribd g'machd hoschd. Dedschd ma den Skribd mol zaische oda'n do vaeffendlische? Schumol doang schää. -- Manuae@ 10:15, 10. Jun 2011 (CEST)

Hallo Manuae, des isch kä Skript vun mia, des isch de ganz normal Pywikipediabot, wo ma uf meta runnalade kann un do hebb ich des "pagefromfile.py"-Skript gnumme. Des funktionierte so, dass ma uf saim Rechna in me Editor e Text-File anlecht und dann den Inhalt vun dem Text-File mit dem Skipt nuflade dut. Ma kann do alle Artikel in ää Text-File naimache, ma muss di änzelne Artikel nua durch xxxx bzw. yyyy drenne (steht alles uf dere Sait uf meta). --Holder 14:30, 10. Jun 2011 (CEST)
Hallo Holder, doang schä fa die Erglerung.--Manuae@ 11:29, 13. Jun 2011 (CEST)

Õõdraach[Om Gwelltegschd schaffe]

Dongschee dass du den Õõdraach geschdelld hosch, des hädd sunschd nuch bis zum Nimmerlainsdaach gedauad, bis do mol seggs Schdimme baisamme geweese wäre. Des hädd awwa aa in die Hos gehe könne, wann de Steward vawaigad hädd! LG, --Ora Unu 21:44, 15. Jun 2011 (CEST)

Vagesse[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder, do feln ä paa Nawigazionslaischde, wu wohl baim Impord vun Addigl vagesse gonge sin. Hoschd du die grad noch parad? N'schäne Daach --Manuae@ 09:08, 17. Aug 2011 (CEST)

{{Vorlage:Navigationsleiste Gemeinden im Kanton Saint-Avold 2e Canton}}
{{Vorlage:Navigationsleiste Gemeinden im Kanton Saint-Avold 1er Canton}}
{{Vorlage:Navigationsleiste Gemeinden im Kanton Sarreguemines}}
{{Vorlage:Navigationsleiste Gemeinden im Kanton Forbach}}
{{Vorlage:Documentation modèle en sous-page}}
{{Vorlage:Documentation modèle}}

Mercedes[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo Holder!

Ich hab beim Öffnen vorhin gleich den "Alarm"balken gesehen und Dir deshalb sofort geantwortet, dann mußte ich erstmal einen Termin einhalten und hab so erst jetzt gesehen, daß Du gleich gelöscht hattest.

Ich bin ziemlich stinksauer.

Die Wahrscheinlichkeit, daß Hixteilchen aus irgendeiner Gegend kommt, ist gleich 1; daß diese Gegend die Palz is, is ned auszuschließe... - und ein Revert des Seiteleerens wäre wiederum Grund genug für ein nachhaltiges Einschreiten gewesen. Hätte die Seite 24 oder 48 Std. leer gestanden, so wären das sicher keine ripuarischen Zustände gewesen. So scharf ich jeden Werbespam zurückgewiesen habe, so freundlich war doch auch meine Einladung zu kooperativer Mitarbeit. Daß Du dann einfach löscht, ist da ziemlich kontraproduktiv. Daß Du aber mir schreibst, als wolltest Du die Löschung anregen, obwohl Du bereits gelöscht hast - und obwohl Du genau wußtest, daß und weshalb ich die Seite gerne noch ain paar Tage behalten hätte, das trifft mich persönlich.

Mir sagte mal jemand: "Erst wollte ich nur meinen Spaß haben und sah die Möglichkeiten der wp als Aufforderung zum Tanz. Als ich dann aber so freundlich und zugleich energisch angesprochen wurde, da hab ich es dann doch nochmal versucht. Und obwohl ich mir da noch eingebildet hatte, das sei eine Fortsetzung des Tanzes, war ich doch schon so gefangen genommen, daß ich dabei blieb - und jetzt schreibe ich täglich."

Solche Leute zu gewinnen, das ist bestimmt nicht das denkbar schlechteste Motiv - und immer alles gleich zu löschen, ist bestimmt nicht die denkbar beste Lösung. Die Art und Weise aber, wie das jetzt lief, die empfinde ich einfach nur als fies und mies.

--Skipper Michael- Diskussion 19:03, 4. Ogd 2011 (CEST)

Hallo Skipper Michael, ich wääß nit, worum Du saua bisch weche me soniche blede Werbemüll, des isch doch ganz klar Massespam, so gut kenn ich mich mittlawail aus in de Wikipedia, do brauch ich nit abwarte. De Hixteilchen hot den Artikel in re ganze Reihe vun Wikipedia angelecht, unn zwar imma uf Hochdaitsch! Imma nua ää Satz, unn in de maischte isch de Artikel glai wirra glescht worre. Do brauchen mer doch nit lang zu warte.
Im iwriche hosch du ihm gschriwwe:
Wonnsde awwa dän selwe Misd nuch ä zwäd mol mache willd, donn wärschde gschbärrd un zwar vun mia aischnhändich un ich wär donn aach ä globali Schbärr beoodraache weja Wärbespam un die endgildich Leschung vun all dänne Ardiggle vaoolasse.
Do wunnat s mich, dass du jetz saua uf mich bisch, Du warsch schließlich ach nit grad fraindlich zu ihm :-) ... --Holder 15:42, 5. Ogd 2011 (CEST)
Ich honm baides gezaichd, es Zuggabrod un die Paidsch. Des Uufraindlich fär de Fall, doßs waidamache duud, ä fraindlich willkomme fär de Fall vunänäre konschdrugdive Midärwed. Un den Artikel in re ganze Reihe vun Wikipedia angelecht, unn zwar imma uf Hochdaitsch, des waa ään Dääl, än onnan waa än kombledde un vollschdänniche Ardigl uf Daitsch im BNR un solle hods aach in onnan (en, fr, ...) wps vun onnan Audore gäwwe - sooo sicha waa där Massesschbäm also aach ned. Des waa ärschders emol än Ärgänze vun beschdejende Ardiggl un donn än naiooleje vunde selwe Ardiggl in onnan wps. un des is jo ned grundsädzlisch falsch.Wiederum uf de onna Said waare die refs - vamudlich - Videos, wonn ich mol devun ausgeh, wie long des bai mia gedauad hod, ohne doß ich mea als wie än waiße Bildschärm griehd hon, des häd vielaischd Wärbung soi kenne. Jednfalls waas än aarsch, aarsch uuscharfes Bild un es Hixteilche schaind schun onnan provozierende Agzione inde de:wp dorchgezoche zu hon, weshalb also kainesfalls uubedingd vun beese Absichde auszugeje waa.
Soviel zu däm doch sea vawaschene un uuschaafe Hinnagrund. Was mich awwa wägglich aarsch gegrängd hod, des waa Doi Vahalde mia geejeiwwa: wonn ich äbbes grad so gud duun wie losse konn un wääß, daß än onna ausdrigglich drum gebede hod, es zu losse, don loss ichs. Un wonn ich des ned als egal ooseh odda als faschd egal, wonn ich viellaichd gaa mään, ich mißd des uubedingd mache, donn schbräch ich dän onnan ärschdemol oo un saasem. Un zwaa voahea. Un wann ich des aus irschndääm mia jezd gonz uuvoaschdellbare Grund ausnohmswaise mol onnaschd mach, nämlich ärschd handl un es donn ärschd noodrählich däm onnan saa, donn doch zumindschd weenschns soo, doß ich mid däm oofang, daß un was ich geje soi ausdrigglich Bidde geduun hon. Uff kään Fall awwa duun ich soo schraiwe, als wär des när ä Iwwaleeschung un als häd ich do noch gaanix geduun!
Zuärschd Klaahaid iwwa moi Vahalde zu schaffe un des donn zu begrinde, des is ääfach ä Frooch vun Heeflichkaid un Reschbegd selbschd gejeiwwa äm dimmschde vun moine Midarwaida un ärsch rächd nadierlich gejeiwwa Glaichgschdällde.
--Skipper Michael- Diskussion 18:33, 5. Ogd 2011 (CEST)
Fir mich isch des ganz klar e Vandal, wu Massespam macht. Uf de dewiki isch er jetz ach noch fia imma gsperrt. Awa egal, s geht nit um de Hixteilchen.
Michael, s dud mer wirklich lääd, ich hebb dich nit respektlos behandle wolle, des isch mer nit glar gwest, dass Du des so kinntsch uffasse. Ich hebb mer do gar nix groß debai gedenkt, wu ich den Artikel glai glescht hebb, fer mich isch des ääfach Vandalismus un so ebbs lesch ich glai sofort. Nix fir ungut. LG, --Holder 06:33, 6. Ogd 2011 (CEST)
Du hoschds als noch ned kapiad: es waa ned es Lesche, noch ned emol, daßDe ärsch geleschd un donn gschriwwe hoschd. So äbbes is ärjalisch, konn mich awwa long noch ned valedze. Des zaichd hegschdens, doß Du ned zwische Vandalismus un Fehla baim ooleje vun Ardigle unnaschaide konnschd: was uff onnan wps schun said Joare än Ardiggl is, des is hia als bloses Lemma kään Vandalismus. Des is än Ardiggl, där wu ändweda inde negschde Schdunne orra Daach kumme muß orra geleschd wärd mangels Subschdanz. Un än halbfärdiche Ardiggl uf Hochdaitsch is aach kään Vandalismus, sunnan ä uufärdich Ardiggl inde falsch Scbrooch, womär ruhich de falsche Texd ändferne un waade konn, ob des korrigiad wärd.
Des, was mich pärseenlisch gedroffe hod, des waa, doßde ärschd geleschd un donn grad so gschriwwe hoschd, wie als wenn do noch gaanix geleschd wär.
Doß ich ärschd noom Noorichdebalge geh, des is aach ä Frooch vun Heeflichkaid: wea mich uf moinere Disk ooschbrichd, hod äbbes, was ihm wichdich un dringend is un der wärd allem voagezoche - des konna mid Fuch un Räschd ärwadde. Un wonn ich donn dorch des, was dord uf moinäre Disk schdehd, iwwa die wägglisch Siduazion gedaischd wär, donn is des schun ziemlich mies. Un wonn donn die Daischung aach noch mid däm iwwaoischdimme duud, um was ich grad voahea gebede hon, so doß ich oonämme muß, die Bidd wär reschbägdiad worn unde Bedreffände wold do driwwa dischbediare, donn valezd des ärschd rächd.
Desdeweje is des "gar nix groß debai gedenkt, wu ich den Artikel glai glescht hebb" zwaa sicha richdich, gehd awwa aach völlich ande Sach vorbai. Un desdeweje hon ich aach oofangs gsaad "Die Art und Weise aber, wie das jetzt lief, die empfinde ich einfach nur als fies und mies." --Skipper Michael- Diskussion 21:04, 6. Ogd 2011 (CEST)