Wikipedia:Schdammdisch/Archiv6

Vun Wikipedia
Zur Navigation springen Zur Suche springen

Die Said ischn Deel vum Wikipedia-Aschiv worre.

De Inhald vunde Said isch zwa nemme wischdisch, awwa ma lossdse un leschdse ned, domid die Gschisch vunde Wikipedia nedd valore gehd. Naijare Saide kennen do druff zaische uma konn so die Said finne und gugge wasses domid mol uff sich kabd hodd.

Wonn awwa meene duschd, die Said isch imma noch wischdisch un solld waidahie gnumme werre, donn deafschd disch a gern drumm kimmare.

Verantwortung[Om Gwelltegschd schaffe]

Nachdem Ihr mir das Leben reichlich sauer gemacht habt, habe ich mich nach der Enttäuschung mit dem Treffen mal ein wenig zurckfallen lassen - schließlich sind wir ja 7 (sieben!!!) Admins mit 29 "Aktiven" - warum soll da immer nur einer alles machen und alle anderen maulen nur herum?

Resultat: Manuae verunziert entgegen der Diskussion noch immer vorher hübsche Artikel mit ungekürzten, übergroßen Kästen, spielt kontraproduktives Versteggeln und ergeht sich in sinnlosen Kategoriebasteleien, nur um Edits zu schinden, Claus hat sich mal wieder sehen lassen, ohne sich um viel zu kümmern - aber gut, wenn er dabeibleibt und sich nur erst wieder einarbeiten muß, dann will ich's gern zufrieden sein. Ora Unu hat sich zurückgelehnt, Badener meldet sich nur, wenn ich was gegen M.'s Unsinn sage, Holder informiert - wenn auch nicht ganz richtig - über den "Bildersturm".

Um das Wiki aber kümmert sich keiner! Wenn man mal von Holders Info absieht. Im Motzen groß, im Ablehnen noch größer, ist doch keiner von Euch in der Lage, sich um den reibungslosen Ablauf zu kümmern!!!

Nachdem von Holder keine weitere Antwort mehr kam, habe ich auf meta nachgefragt und mich dann mit M-F kurzgeschlossen, siehe oben. Und nachdem ich feststellen mußte, daß Ihr Euch noch nicht einmal um den Monatsartikel gekümmert habt, hab ich den letztjährigen nun doch wieder selbst rausgeschmissen und einen neuen eingefügt, der auch im nächsten Monat laufen wird, weil dieser ja schon fast am Ende ist. Daß die Hauptseite unser Aushängeschild ist, unsere Visitenkarte, das habe ich Euch ja schon wiederholt gesagt - daß Ihr alle Euch noch nicht einmal darum kümmert, ist wirklich ein Armutszeugnis. Wenn ich versuche, den Laden in Schwung zu bringen und zusammenzuhalten, dann mosert Ihr und boykottiert mich, wenn ich mich aber zurücklehne, fällt alles auseinander, weil keiner sich kümmert! Und Ihr wollt Admins sein?

Der Sinn eines Treffens ist es, bei der gemeinsamen Arbeit entstandene Freundschaften zu vertiefen und zu pflegen, aber auch, einander mal persönlich und besser kennenzulernen, um sich gegenseitig besser zu verstehen, um Zwistigkeiten auszuräumen und um dann besser zusammenarbeiten zu können. Euer Desinteresse war signifikant und zeigt genau den gleichen Mangel an Verantwortungsgefühl, wie Eure Admin-Untätigkeit, ausgenommen bei Holder, der ja eh einen Sonderstatus hat. --Skipper Michael- Diskussion 02:17, 27. Mai 2012 (CEST)

Liwwa Skipper Michael
Es dud ma laid, dass du s Gfihl hosch, mir däte dich alle im Schtich lasse. Ich für mich kann saache, dass ich von Afang aa gsagt hab, dass ich jeden Dag do roi gugge kann (gege Wandale und so), awwer dass mei aktivs Mitmache oigschränkt isch. Wenn ich owwe les, was du gschriwwe hosch, dann mischt sich mai Verschtändnis für doin Fruscht - das haw ich nämlich aa - mit Ärger. Du schraibsch, ich dät mich nur melde, wenn du was gege de Unsinn vom M. schraiwe dätsch. Genau do seh ich oi Probläm, wo du anschoinend manchmol hosch. Ob en ungekirzter iwwergrosser Kaschde Unsinn isch oder ned, des entscheidet in de Wikipedia immer alle mitenanner und ned nur oiner. Wenn dich der Kaschde schdeert, de M. si gud findt und ich en unnerschdidz, dann hoisst des ned, dass ich en Unsinn unerschdidz, sondern dass ich di Käschde (in em gwisse Umfang jedefalls) ned Unsinn find, sondern brauchbar. Und wenn sich schonsch koiner meld, dann isch es de annere vermutlich egal. Ob dir des bassd oder ned, dann isch hald er Mehrhaid dafür und sowas dann als Unsinn zu bezaichne isch uf jeden Fall ned graed schdimmungsferderlich.
Un aa noch e Word zum Dreffe. Fer mich es es en waider Weg nach Mannem, d (Kur-)Palz isch iwwerhaubd waid weg von mir un mai familiäre und brufliche Verhäldnis lasse Dräffe maischtens ned zu (au in der alemannische Wikipedia, wo ich aktiver bin, haw ich es erscht zu oim Dräffe gschaffd). Das isch zwar Schad, a fir mich, awwer es isch hald so. --Badener (Diskussion) 13:35, 29. Mai 2012 (CEST)
Moi liewa Badener, weja große Techn.Probleme ärschd jezad un när korz:
  1. Iwwa den KAschde hämma gnuch dischbediad, die Meahaid waa "JA, awwa ned so groß un ned bai gonz klääne Subschdubblschär!"
  2. Ob Du Guud pälzisch schraiwe konnschd, ob Du käschdcha magschd orra zum Dreffe kummsch orra ned, all des hod nix mim Monadsardiggl zu due.
mea, wonn moi techn. Probleme bewäldichd sin. --Skipper Michael- Diskussion 17:10, 4. Jun 2012 (CEST)
So, jezad bin ich wirra doo. Ärschd wolld ich mär wie gsaad när e paa Daach Ruh genne, awwa donn hon ich mär de "Matsnu1" ingfange, awwa in änäre bsunnaschd schlmme Form, jezad hon ich än "naije" (99 €) Laptop un hoff noch uf gudi Infäll, wie ich dän Virus doch noch klää grieh... - un ich hon nadierlich jezad aach noch viel ufzhole, wo lijegbliwwe is in därre Zaid un ich muß aach ärschd noch dän naije inrichde.... - es wärd also schun noch dauan, bis ich wirra mid volle Krafd schaffe konn.
Die Zaid said maim ledschde Baidraach hia hod awwa gezaischd, wie Resch ich mid moim Voawurf ghad häb: wirra is de Monadsardiggl vum ledschde Joa gebliwwe! Wirra hod sich kääna gekimmad. Wirra hod käna so viel Vaandwordungsgfiehl gezaischd, doßa doo mol ingschbrung wär un des uf die Raih gebrung hädd.
Es is, wie ich gsaag häb: Ia hän Aisch als Admins wähle geloßd, awwa die Vaandwordung vun Admin duuna ned drooche!
--Skipper Michael- Diskussion 19:29, 8. Jul 2012 (CEST)
Michael, her halt mol uf mit schimpfe. Des isch e Projekt fer Fraiwilliche, do vapfichtet sich känna, dass er irchendwas mache muss. Ach die Adminstratore sin nit vapfichtet ebes ze mache. Die Lait machen halt dann ebbes, wann se Zait un Luscht hän, un wann Du se aagnorzesch, wail se nix machen, dann machen se glai noch wenicha. Un was isch do aichentlich so schlimm dran, wann de Artikel vum Monat de glaich isch wie letscht Johr? Du musch die Lait motiviere, dass se ebbes machen un se nit aamache :-). --Holder (Diskussion) 09:38, 9. Jul 2012 (CEST)
So sehr Du sonst auch meist Recht hast, lieber Holder, hier liegst Du mE. in einem Punkt falsch. Wer als Admin kandidiert, der tut dies sicher freiwillig. Doch damit geht er auch freiwillig eine Verpflichtung ein. Will oder kann er sich daran nicht mehr halten, so soll er sein Amt zur Verfügung stellen. Du selbst warst von Anfang an dabei, Du bist anderweitig aktiv genug, Du kennst die Spielchen. Wer nur Admin wird wg. des Titels od. gar der "Macht" halber, der hat hier nichts verloren. Das weißt Du so gut wie ich.
Dieser Verantwortung nachgekommen sind aber außer uns beiden bisher nur Ora Uno und - anfangs - Badener und - solange anwesend - Elvis.
Motivieren statt schimpfen?
Wer hat dennn seit Jahren immer u. immer iweder die anderen motiviert? Wenn ich aber bei 9 von 10 Aufrufen zu Meinungsbildern, Abstimmungen oä. kein Echo bekomme, Badener aber laut aufschreit, wenn ich später meinen Vorschlag - weil ohne Gegenstimme - als verbindlich ansehe, oder wenn er in der Disk einen moderaten Standpunkt vertritt (Kasten), sofort aber aufjault, wenn ich Manuaes Kastomanie anspreche - was soll ich da noch motivieren?
Oder wenn ich zum Jahrestag der Freischaltung ganz kurzfristig ein Treffen animiere und danach nicht nur von Dir und Badener höre, Ihr wäret ja gerne gekommen, wenn Ihr es nur früher gewußt hättet, wennn aber dann bei langfristiger Planung keiner mehr kommt - HILFE!!! ES BRENNT!!!

So, das hat mir der Firefox brav gespeichwert, gesendet wurde es wohl nicht mehr. Und mittlerweile ist das Feuer gelöscht und das Gebäude teils fast schon wieder bewohnbar. Die unschuldig Betroffenen leiden und der Mordbrenner ist - wie in diesem recht mäßigen Staatsunwesen üblich - auf freiem Fuß. Und ich werde wohl bald eine Socke namens Hiob einrichten müssen... --Skipper Michael- Diskussion 18:44, 27. Jul 2012 (CEST)

Portal[Om Gwelltegschd schaffe]

Hallo zamme,

s hot schun e baar Versuch gewwe, e Portal zu mache, awaa s hot nit recht funktioniert. S Broblem, worum des nit recht geht, isch wail s do in de Plzische Wikipedia no kää Namensraum "Portal" gebt (so wie die Namensraim "Wikipedia", "Vorlage", "Benutzer" usw.). "Portal" isch nit obligatorisch, des muss ma extra uf em bugzilla beaadrache. Wann Ihr wänn, kinnen ma des mache, do braichte awwa ma e baar Pro-Stimme.

Die Froch isch dann noch, wie soll s hääße: Portal, Pordal, ...

--Holder (Diskussion) 05:28, 25. Jun 2012 (CEST)

Abstimmung iwwa d Aifierung vun eme Namendsraum "Portal"[Om Gwelltegschd schaffe]

Pro[Om Gwelltegschd schaffe]

  1. --Holder (Diskussion) 05:28, 25. Jun 2012 (CEST)
  2. --Manuae@ 09:22, 25. Jun 2012 (CEST)
  3. --Melibokus (Diskussion) 13:57, 25. Jun 2012 (CEST)
  4. Fänd isch aa sinnvoll.--Ora Unu (Diskussion) 18:06, 25. Jun 2012 (CEST)
  5. --Badener (Diskussion) 23:36, 25. Jun 2012 (CEST)

Contra[Om Gwelltegschd schaffe]

Neutral[Om Gwelltegschd schaffe]

Wie soll de Namenraum hääße[Om Gwelltegschd schaffe]

  • "Portal" (die annere Namenraim sin ach uf Hochdaitsch, z. B. "Vorlage") --Holder (Diskussion) 05:28, 25. Jun 2012 (CEST)
  • "Portal" machd doan Sinn. --Manuae@ 09:24, 25. Jun 2012 (CEST)
  • Sch-ded saare "Pordal", awwer wann alle annare Nåmensraim schun uff Hochdaitsch sinn, ewe "Portal" --Melibokus (Diskussion) 14:00, 25. Jun 2012 (CEST)
  • Pordal gfälld ma am beschde, des is schee Pälzisch! Bai dem naie Nååmensraum kenne mer mudisch soi unn vun de Daitsch Wikipedia abwaische, muss awwa nedd soi. Wanns aisch liewa is alls glaisch zu halde konn isch des aa vaschdehe. Saachd mol, die annere Nååmensraim könne mer nedd umbenenne odda is des zu umschdändlisch?--Ora Unu (Diskussion) 18:06, 25. Jun 2012 (CEST)
  • Pordal wär es beschd. un klaa, Ora Unu, nadialisch komma die umbenenne, nodfalls minäräm Bot. Awwa es kimmd hald aach druf oo, fär was des schdehd un wo. Im Momend machds eh ned viel Sinn, wail die Laid fehle... - in änärrem Pordal duun sich die zamme, die vun äbbes bsunnaschd viel Ahnung hän un des Gebied bsunnaschd pleesche wolle. Des hääßd, die iwwanämme ä bsunnaschdärre Vaandwordung newwa iane sunschdiche Ärwed. Awwa desse uugeachd - als Pälza känne mär uns aischndlich gaa kää Portal laischde, als Nomnsraam muß des pälzisch soi un do is Pordal es äänzisch richdiche. --Skipper Michael- Diskussion 19:54, 8. Jul 2012 (CEST)


Aamerkung[Om Gwelltegschd schaffe]

Die Namensraim kinnen ma umnenne, des macht ma nit per Bot sunnan uf tranlatewiki.net. Bis sin die nämlich gaa nit iwasetzt sunnan in de Pälzisch Wikipedia werd ääfach die daitsch Iwwasetzung gnumme.

Was mer iwwasetze kann , sin z. B. die Namensraim

  • Hilfe
  • Vorlage
  • Benutzer
  • Diskussion
  • Datei
  • Kategorie

Wann Ihr Vorschlech hän, kann ich s uf em translatewiki aidrache. --Holder (Diskussion) 09:28, 9. Jul 2012 (CEST)

Mißverständnis: Ora Unu sprach nicht davon, sondern von den bereits vorhandenen Bezeichnungen: ändere ich das "Bordall rot" so muß auch jeder Link dorthin geändert werden. --Skipper Michael- Diskussion 00:35, 10. Jul 2012 (CEST)
Michael, do hosch Du s awa missverstanne: de Ora Unu hot die annere Nååmensraim gemäänt, nit die Links uf Portal. --Holder (Diskussion) 05:52, 10. Jul 2012 (CEST)
Was isch gemeend hädd? Des is soo egal! Aigendlisch hab isch die annere Nååmensraim gemeend, awwa nadierlisch müsse aa die Lings uffs Pordal paladinisierd werre. Do isch jedzad aa mer Zaid hebb (im Gegesadz zu de vagångene Woche) konn isch misch aa widda mer aibringe (wail du disch geärschad hosch, Skipper Michael). --Ora Unu (Diskussion) 15:03, 11. Jul 2012 (CEST)

Pordal, Verandwordung etc - weiter offline nach Feuer[Om Gwelltegschd schaffe]

Nachdem ich vor ein paar Tagen ausführlich geantwortet hatte, wurde mein edit vom Feuer gefressen. Kann noch etwas dauern, bis ich wieder online bin. Skipper, --79.255.120.214 18:11, 13. Jul 2012 (CEST)

Mer könnd grad määne, de Melagg wär schun widda unnerwegs gewessd. Alla, hoffe mer mol dassde Sgibba widda bald widda aiziehe unn online kumme konn. --Ora Unu (Diskussion) 14:21, 27. Jul 2012 (CEST)

Regionalsprachen-Workshop auf der WikiConvention 2012[Om Gwelltegschd schaffe]

Auf der WikiConvention 2012 in Dornbirn/Österreich (31.08.-02.09.2012) wird es einen Workshop zum Thema "Wikipedien in kleinen Sprachen" geben. --Holder (Diskussion) 15:40, 23. Jul 2012 (CEST)

Dornbärn is mir zu waid weg, dudd mir also Lääd, dass isch nedd zu daim Vordraach kumme konn. --Ora Unu (Diskussion) 14:21, 27. Jul 2012 (CEST)

DE-Wikipedia-Pfalztreff am 8. September 2012 in Speyer[Om Gwelltegschd schaffe]

Am Samstag, dem 8. September 2012, findet ab 18:30 Uhr in Speyer der diesjährige Pfalztreff im Domhof (Hausbrauerei & Biergarten vorhanden) statt. Die Treffenseite befindet sich hier.
Kann jemand das evtl. als Aktuelles auf der Hauptseite eintragen ? Gruß --Cvf-ps (Diskussion) 10:02, 26. Jul 2012 (CEST)

Danke für die Info; ist jetzt unter "Neuigkeiten" zu sehen.Manuae@ 14:58, 26. Jul 2012 (CEST)
Danke fürs Eintragen. Gibt es hier auch einen realen Stammtisch (Treffen) ? LG --Cvf-ps (Diskussion) 12:23, 27. Jul 2012 (CEST)
Du meinst, ob wir von der Pälzisch Wikipedia uns auch treffen? Nun, bis jetzt hat erst ein Treffen stattgefunden, bei dem aber nicht so viele Leute anwesend waren und das zweite Treffen ist geplatzt. Aber wenn ich sehe, wie viele Leute zu dem Pfalztreffen kommen, dann wundert das mich schon. Eigentlich wär es sinnvoll, das Pfalztreffen auch zu einem Treffen der Pälzisch Wikipedia zu machen, auch wenn nicht alle Personen in der pfl aktiv sind. --Ora Unu (Diskussion) 14:21, 27. Jul 2012 (CEST)
Meine Rede: wo wäre eine Seite uff de Pälzisch Wikipedia, wo man den nächsten DE-Wiki-Pfalztreff zusammen mit Euch planen & diskutieren könnte ? LG --Cvf-ps (Diskussion) 19:13, 28. Jul 2012 (CEST)
Ja hier auf dem Stammtisch, unter diesem Abschnitt. --Ora Unu (Diskussion) 22:27, 30. Jul 2012 (CEST)
Vielleicht klappt es ja mit Dir und Skipper Michael auf dem diesjährigen Treffen; nächstes Jahr wird das dann gleich hier bekannt gemacht. LG --Cvf-ps (Diskussion) 19:13, 1. Aug 2012 (CEST)

Ardiggl vum Monad[Om Gwelltegschd schaffe]

Hämma schun Ardiggl fer die näggschd Monad, die uff die Schdardsaid kumme? Isch wird die zwee Ardiggl "Daitschlond" unn "Ketsch" als naie Monadsardiggl vorschlaache unn isch mach misch drõõ "Pole" auszubaue. --Ora Unu (Diskussion) 14:21, 27. Jul 2012 (CEST)

Des hawwisch aa schun iwwerlegt. Schdacht mia hedde e Lischt, awwer anschoinend is des noch net fä di änzelne Munad feschdgelegt. Da ledschde Schdond schoint selli Lischt zu soi: Wikipedia:Haubdsaid/Artikel des Monats/Wahl 2011-1#Gsamdlisd:
Owwerunna hamma wohl bis Saksä-Aahald alles ghatt, donn käme nochem Abschdimmungsägebnis
Waldfischbach-Bojalwe - Andisemidismus - Josua Harrsch - Masseauswannerung vunn de Pälzer (1709)
in Frooch. Di zwee ledschde mißt ma villeischt erscht nochemol durschgugge.
Sch ded fä de Auguschd Waldfischbach-Bojalwe vorschlaare, weil des di maischde Zuschdimmunge griggt hot. Di ånnare drei un Woihnachde hädde ma donn fär de Reschd vum Johr.
Schunsch kenne ma jo aa emol, fä de Reschd vum Johr un färs negschde, iwwer doine un waidare Vorschläg abschdimme. Grad Daitschlond un Ketsch sin zwee schäne, ausfihrlische Adiggl, mi denne wär isch aa oiverschdonne. --Melibokus (Diskussion) 18:25, 27. Jul 2012 (CEST)
Alla, die Lischd is die riischdich un die Raijefolsch is noo'm Abschdimmungsärgewnis.
Iwwa naije Ardiggl känne mär nadialisch imma un iwwaall noodenge, mär mißde awwa driwwa abschdimme losse. Un noo alle bisherische Ärfahrunge dääd isch fär ä - zaidlisch - offnie Lischd mid Dauaabschdimmung plädiere:
  • was 7 Daach druf schdehd, zähld (wonns ned voahea schun dochschdaad...)
  • relewand is die Schdimmebilanz, bai Glaischhaid sin Gejeschdimme schlechda, wann als noch glai, zählds Oomeldedadum.
  • am 23. wärd ingefrohre, nai Schdimme gelde, zähle awwa ärschd ab am negschde Ärschde
zB. Om 20. duud de Ora "Masure" uff die Lischd un des griehd aa glai Poinds. ab äm 27. zähld des Null, wonns kää poinds griehd hod. es hod awwa am 23. schun via un am 27 8 un 2 Minus. doodemid wärd mid 4 gewead un am negschde Ärschde miisses glai hinna Aia mid segs plus.

Ausnahme: Sonderardiggl mid feschde Bindung (Karl May, Woihnachde) --Skipper Michael- Diskussion 23:29, 27. Jul 2012 (CEST)

Okdower 2012[Om Gwelltegschd schaffe]

Fä de laufende Okdower hammer noch kän Adiggl vum Munat. (Do erschoint der vun vojschsjohr.) Was mändan? Isch ded vorschlaare ma nemme di Masseauswannerung vunn de Pälzer (1709). Isch find, denn kåmma aa mit Klääschreiwung vun de Subschdantive schdehelosse, des ded misch net schdeare. Un schunsch is er jo wärglisch gut gschriwwe, aa vun da Ausschbrooch her, find-isch. --Melibokus (Diskussion) 22:57, 1. Ogd 2012 (CEST)

Perfekt! Dankschää, Melibobus. --Holder (Diskussion) 07:53, 3. Ogd 2012 (CEST)
Dongschää fa doin Oisads. --Manuae@ 12:08, 4. Ogd 2012 (CEST)

Ännarunge am Monadsardiggl[Om Gwelltegschd schaffe]

nudze laida gaanix, womma se ned aach siehd. Un seje komma se ned, wail die ned inde Haabdsaid gemäsch wärre, sunnan im Monadesardiggl selwad. Un dea wärd ärsch Uldimo wirra gelese, wonn zum naije gwegseld wärd.

Alla, do misse mär des hald ärzwinge:

  1. Ännan vum Ardigl.
  2. schbaichan.
  3. Haubdsaid uf "Beaawaide"geje.
  4. Voa "{{/Artikel des Monats/{{LOCALMONTH}}}}" än "<! --" ingäwwe, awwa ohne Leazaische (also "auskommendiere" uf html-Ewene).
  5. Voaschau ookligge.
  6. "< !- -" wirra ändferne.
  7. Voaschau ookligge. (Jezad muß des Skribd dän Ardiggl nai inlese :-D !!!)
  8. Wonn jezad alles ok is (un des mißds soi!), schbaichan.

--Skipper Michael- Diskussion 00:42, 11. Aug 2012 (CEST)

Finger weg[Om Gwelltegschd schaffe]

vom Lösch-Knopf! Löschen ist zwar Admins vorbehalten, aber ich muß leider nochmals darauf hinweisen: gelöscht wird nur ausschließlich bei klar erkennbarem Vandalismus etc. oder zur Wartung (=Zusammenlegen von Artikeln etc.), dann aber unbedingt mit allen Konsequenzen! Also: alle Links werden korrigiert, alle Weiterleitungen - dafür verantwortlich ist bei neuen (während der Akttion angelegten - der, der sie angelegt hat! - und alle Versionen werden gesichert, ebenso alle Textteile!

Nie löschen, was gerade erst angelegt oder geändert wurde, ohne vorher zu fragen! Wir verzichten zZ. auf die förmliche Löschdiskussion, weil wir genug Admins haben und als Inklusionisten jedes Thema akzeptieren. Dabei sind aber Aktionen wie die von Manuae bei der Grumbeere-Zusammenlegung absolut untragbar. Beim Verschieben gibt es die Option "Weiterleitung erstellen". Wenn ich die nutze, dann aus wohlerwogenem Grund. Wer anderer Meinung ist, der kann mich gerne fragen, - und der darf auch gerne die Arbeit übernehmen! - nicht aber einfach löschen!

--Skipper Michael- Diskussion 19:39, 14. Aug 2012 (CEST)

Hallo Michael,
ich möchte Dich hiermit mal bitten, Deinen Umgangston zu mäßigen. Solche Forderungen wie "Finger weg" sind wenig hilfreich und sind m E. auch nicht dazu geeignet, andere für Deine Meinung zum Thema zu gewinnen. Die von Dir angesprochenen Regeln sind Deine persönlich Haltung und nicht von der hiesigen Gemeinschaft abgesprochen (schlicht und einfach, weil es zu den meisten Fragen bisher gar keine Diskussion gab). Aber dass der Löschknopf nur bei klaren Vandalismus eingesetzt werden darf und dass jedes Thema hier akzeptiert ist Stichwort Inklusionismus), ist zunächst einmal Deine persönliche Meinung und nicht common sense. Angesehen davon gibt es hier wirklich keinen Grund sich aufzuregen: so schnell wie etwas gelöscht werden kann, kann es auch (z. B. von Dir) wiederhergestellt werden. In der Wikipedia geht nichts verloren.
Mir ist leider schon öfter aufgefallen, dass Du dich manchmal schnell aufregst, wenn jemand etwas anders macht, wie Du es getan hättest, und dann anfängst zu schimpfen (siehe auch hier).
Aber um mal den konkreten Fall aufzugreifen: wozu soll denn die von Manuae gelöschte Weiterleitung gut sein? Aus lizenzrechtlichen Gründen aufgrund der Zusammenlegung braucht es die nicht. Und die Wahrscheinlichkeit, dass ausgerechnet jemand kommt und dieses Stichwort als neuen Artikel anlegt ist doch auch eher gering, ganz abgesehen davon, dass es auch noch andere Schreibweisen denkbar sind, unter denen ein doppelter Artikel angelegt werden könnte. Aber wie gesagt, mir geht es gar nicht um diese Weiterleitungen sondern um den leider nicht immer freundlichen Umgangston, den Du pflegst, wenn Du dich echauffierst. Herzliche Grüße, mit der Bitte um ein freundlicheres Klima in der Pfälzischen Wikipedia, Holder (Diskussion) 15:21, 24. Aug 2012 (CEST)
Lieber Holder,
Du hättest Grund zu Deiner Beschwerde / Deinem Rüffel / Deiner Intervention - oder wie Du es richtiger bezeichnen willst - wenn es das erste Mal gewesen wäre, daß ich Grund habe, mich darüber aufzuregen. Leider mußte ich das aber schon mehrfach ansprechen.
  1. Daß wir "als Inklusionisten jedes Thema akzeptieren" habe ich zwar geschrieben - und ich stehe auch dazu, es war schon im Inkubator Common Sense, schon vor meiner Zeit, als Claus noch sehr aktiv war - aber ich habe es nur der Vollständigkeit halber erwähnt, es war ja kein Streitpunkt.
  2. Eine der gelöschten Weiterleitungen hatte noch eine satte Versionsgeschichte, sie war einst aus Leeren der Seite und Einfügen eines "redir" entstanden, die braucht es also durchaus noch aus lizenzrechtlichen Gründen aufgrund der Zusammenlegung.
  3. Auch daß " der Löschknopf nur bei klaren Vandalismus eingesetzt werden darf" ist keinesweg nur meine persönliche Mienung, sondern - soweit ich orientiert bin - wikipedia-weit verbindlich: wir sprechen hier vom "Schnellöschen" ohne vorherige Diskussion. Sogar in der de.wp gibt es da ganz klare und strenge Richtlinien, es wäre schade, wenn wir solche auch hier einführn müßten, sie sollten eigentlich selbstverständlich sein.
  4. Wir hatten - erinnere Dich bitte! - mehr als genug Artikel, die wir zusammengelegt oder verschoben hatten, nur um sie nach drei Tagen oder vier Wochen unter dem alten Lemma wiederzusehen, mit wieder derselben einzigen Textzeile, weil der Autor meinte, wir hätten seinen Euphemismus gelöscht.
    Die Wahrscheinlichkeit dafür, daß gerade aus diesen gelöschten Weiterleitungen wieder neue Artikel entstehen, ist also durchaus deutlich höher als bei anderen Weiterleitungen.
Soviel, um das zu widerlegen, worum es Dir eigentlich garnicht geht - da es mir auch nicht darum geht (es waren ja nur die Gründe) können wir diese Punkte ja vielleicht ad acta legen.
Du bittest um ein freundlicheres Klima in der Pfälzischen Wikipedia, ich stimme Dir aus ganzem Herzen zu.
Leider hast Du die Bitte falsch adressiert: jedes Echo ähnelt dem Originalton und wie es in den Wald hineinschallt, so schallt es auch heraus. Wie, lieber Holder, würdest Du Dich denn fühlen, wenn jemand Dir ein paar gerade erst angelegte Seiten löscht?
Und wie würdest Du reagiert haben, wenn nicht Manuae mir die gerade erst angelegten Seiten gelöscht hätte, sondern wenn ich all seine häßlichen überlangen Kästchen aus den 1-bis-5-Zeilnen-Artikeln gelöscht hätte?
Wenn ich aber in der Sache Recht habe und es Dir nur um den Ton geht, dann mach mir doch bitte einfach mal einen Vorschlag, wie ich mich äußern soll, wenn freundliche Bitten nichts nützen! (siehe auch die andere von Dir genannte Stelle...)
Auch ich wünsche mir ein freundlicheres Klima in der Pfälzischen Wikipedia, ohne daß ich zu solchen Äußerungen gezwungen werde. Vielleicht wäre es ja zu erreichen, wenn Ihr mal an die Quelle des Übels gingt, statt nur auf mir herumzuhacken.
Ganz herzliche Grüße, --Skipper Michael- Diskussion 18:59, 24. Aug 2012 (CEST)
Danke Holder, für deine Darlegung; eigentlich auch eine Selbsverständlichkeit . --Manuae@ 08:44, 27. Aug 2012 (CEST)
Michael, es geht um Deinen meiner Meinung nach problematischen Umgangston:
"Finger weg vom Lösch-Knopf!"
"noo däm Sermon am Schdammdisch solld des sogaa de Manuae geraffd hen"
"Manuae verunziert entgegen der Diskussion noch immer vorher hübsche Artikel mit ungekürzten, übergroßen Kästen, spielt kontraproduktives Versteggeln und ergeht sich in sinnlosen Kategoriebasteleien nur um Edits zu schinden"'
Mit solchen Beiträgen wärst Du auf der deutschen Wikipedia längst auf der Vandalismus-Meldung gelandet und hättest Dir die ersten Kurzzeit-Sperren wegen persönlciher Angriffe eingehandelt. Diese ganzen Kritikpunkte, die Du ansprichst, vielfach berechtigt oder zumindest nachdenkenswert, könntetst Du auch freundlich formulieren, z. B. statt "Finger weg vom Löschknopf!" hättest Du auch schreiben können "Ich bitte darum dass vor Löschaktionen erst einmal darüber diskutiert wird" o. ä.
Gruß, --Holder (Diskussion) 09:42, 28. Aug 2012 (CEST)
Lieber Holder!
Auf der de.wp habe ich schon schlimmeres grundlos hinnehmen müssen, ohne auch nur antworten zu dürfen - und wurde schon wegen weniger angegriffen. Einer der Gründe, weshalb ich da weg bin. Ich schätze die Eichämter...!
Ansonsten hast Du natürlich Recht. Nur löst, was Du sagst nicht das Problem: Es gibt verschiedene Charaktere (Gott seis gedankt!), die "normalen", sensibel und offen für ein freundliches Wort. Sie können auch mal einen freundlichen Knuff oder eine liebenswerte Ironie verstehen - Und sie lassen das dann auch merken - und sie erwarten natürlich Gleiches von mir. Ok, kein Problem.
Dann die "ostasiatischen": Immer nur freundlich, immer nur nett, egal, was passiert, auch dann noch, wenn sie Dir den Bauch aufschneiden, um sich an Deinen hervorquellenden Därmen und Deiner Qual zu ergötzen.
Und es gibt die, mit denen es immer Ärger gibt. Auf freundliche Worte reagieren sie nicht, alles wird - absichtlich - falsch verstanden, wenn sie es nur damit schaffen, den einen, den sie sich - warum auch immer - ausgeguckt haben, zu provozieren, zu mobben oder andere gegen ihn aufzubringen. Dabei wird gelogen und betrogen, daß sich die Balken biegen, nur der Schein wird möglichst gewahrt, damit niemand es sieht, der nicht genauer hinschaut oder gar sich die Mühe macht, das Verhalten über längere Zeit hinweg sehr, sehr genau zu beobachten.
Wenn sich das nun gegen mich richtet, dann hab ich damit zugegebenermaßen meine Probleme. Und ich muß Dir leider Recht geben, wenn Du feststellst, daß sich dadurch das Klima insgesamt verschlechtert.
Ich bat Dich um ein Beispiel und Du hast ein sehr gutes ausgewählt. Ja, natürlich hätte das so ebensogut ausdrücken können. Aber sag mir doch mal ehrlich: wer hätte das auch nur bewußt gelesen, geschweige denn darauf reagiert? Wie oft hab ich hier, an dieser Stelle schon vergebens geschrieben?! Und genau da treffen sich nun zwei Aspekte, dieser, den ich mal als M-Aspekt bezeichnen möchte, und der A-Aspekt, der Alle betrifft. Im M-Aspekt brauche ich, wenn ich in einem Fall wie dem gehabten freundlich schreibe, unbedingt Eure Unterstützung, damit das dann auch eine Wirkung hat.
Gleiches gilt aber auch im A-Aspekt: wie oft schon habe ich hier vergeblich gepostet, ohne jede Reaktion! Nie werde ich vergessen, wie ich sogar extra einen dicken roten Pfeil an den Rand gesetzt habe, ohne Antwort zu bekpommen. Im Zweifelsfall gilt: ein Vorschlag ohne Diskussion gilt ebenso als angenommen wie eine Abstimmung ohne Gegenstimme. So weit, so gut. Nur - zum einen werft Ihr mir dann garantiert über kurz oder lang vor, darüber sei nie abgestimmt worden, das sei meine private Meinung, und zum anderen ist es natürlich enorm frustrierend, andauernd ins Leere zu rufen und keine Antwort zu bekommen. Auch das verschlechtert und verschärft den Umgangston.
Kurz und gut: Ok, ich werde zu meinem alten, freundlichen Umgangston zurückkehren, brauche aber dabei Eure tatkräftige Unterstützung an Stelle des bisherigen Kesseltreibens.
Lieben Gruß, --Skipper Michael- Diskussion 22:51, 28. Aug 2012 (CEST)

Nach Schlaganfall[Om Gwelltegschd schaffe]

und ein paar Wochen stationärem Aufenthalt bin ich wieder zurück!

--Skipper Michael- Diskussion 22:22, 18. Ogd 2012 (CEST)

Ä guudi Bessarung! --Ora Unu (Diskussion) 04:09, 19. Ogd 2012 (CEST)
Ach vun mia Alles Guute! --Holder (Diskussion) 06:20, 19. Ogd 2012 (CEST)
Oh je, des klingt gar ned gut. Alles Gude! --Badener (Diskussion) 09:34, 19. Ogd 2012 (CEST)
Alles Gude aa vun mia! --Melibokus (Diskussion) 15:10, 19. Ogd 2012 (CEST)
Gute Besserung --Manuae@ 18:15, 19. Ogd 2012(CEST)
DANKE Euch allen! Zum Glück ist nichts zurückgeblieben. --Skipper Michael- Diskussion 19:38, 19. Ogd 2012 (CEST)
... und einen lieben Gruß aus dem Norden! --Murma174 (Diskussion) 14:18, 23. Ogd 2012 (CEST)
Danke! --Skipper Michael- Diskussion 21:31, 24. Ogd 2012 (CEST)

Naije Monadsardiggl[Om Gwelltegschd schaffe]

Hod mär schun gfalle, wieja des geduun hän, bsunnaschd äm Melibokus soi Inidziadive.

Fär de Nowemba dääd isch mol de Andisemidismus voaschlooche un bidd Aisch, wonna zuschdimme duun, mär zu saache, was zu vabessan is.

De Harrasch wäa mär liewa, awwa do is nuch zuviel zu vabessare (was boi de Auswannarung gehd, des gehd dord ned, wails zu aarsch pensywenisch is, un die hän jo ia aischn wp). Awwa isch duuns glai owwe uf die Lisd vun de gewählde Ardiggle.

Alla, ärschd ämol ä naiji Lisd färs negschd Joa, mid debai all des, wo ned genuuch "pro" griehd hod, awwa aach ned när abglehnd worre is, in de Hoffnung, doß wea mol droo gschaffd un vabessad hod, un aach die, wu do owwe nai dezu kumme sin: (- --Skipper Michael- Diskussion 21:45, 21. Ogd 2012 (CEST) -)

Odewald[Om Gwelltegschd schaffe]

Gschlosse - Jenna 2013 --Skipper Michael- Diskussion 04:41, 30. Dez 2012 (CET)

Ketsch[Om Gwelltegschd schaffe]

- voagschlooche vum Ora Unu -

Schbaya[Om Gwelltegschd schaffe]

  • Symbol support vote.svg Pro Noo de naischde Ausbauaggdsione (Gschischd) konn mer den Ardiggl uff de Haubdsaid präsendiere. --Ora Unu (Diskussion) 00:27, 3. Nov 2012 (CET)
  • Symbol support vote.svg Pro --Badener (Diskussion) 09:52, 4. Nov 2012 (CET)
  • Symbol oppose vote.svg Contra baw., grundsädzlich hodde Ora Unu Reschd, awwa isch find des Gonze zu groß, zu uuiwwasischtlisch un zu fehlahafd un außadem aach noch waid vun däm endfänd, was obdisch ufboliead do draus zu mache wär:
  1. De Kaschde ist zu braid vaglischen midde Billa
  2. Isch kann un will ääfach ned glauwe, doß Schbaya zum Rhoigau ghead hod - in de bayrisch Zaid waas long Sidz vum Reg.Bez., warum hädde die Nazis die Schdad aus de Palz erausleese gesolld??? Außadäm hädde Birgl des de Leebdaach ned zuugäwwe.
  3. Isch vamiß unna "Modärne" des gonz Gerangel um de Fluchbladz (des wär äbbes fär de Claus zu schraiwe...!) un iwwahaubd die gonz Noogriechszaid. Un unna Andige därf ruisch enoi, doß die Reema de Schbayabach gebaud hän...
  4. Isch vamiß alles iwwa die haidisch Bedaidung als Bischdumsschdad.
  5. Es fehld noch alles iwwa Wäddschafd un Vakea.
  6. Gschichd is guud, rischdich un wischdich, wärd awwa - rischdich äagänzd - zu grooß. Ab ännare gwisse Greeß vun Abschnidd un Ardiggl sollde mär än Abschnidd zu närrem aischne Ardiggl mache un när noch ä Zammefassung zuriglosse. Also Schbaya un Schbaymarsche Gschichd. (So wies aussiehd wär des donn aach glai ä Kandidad fär Monadsardiggl.)
  7. Iwwa die wischdichsde Sach ghean ä paa Zaile gschriwwe, do langd die Ufzählung als Sejenswärdischkaid ned. Un wo mär schun än aischn Ardiggl hän, do solld des aach ärwähnd wärn ("→ Haubdardiggl").
Noo ännare Iwwaaawaidund, Ärgänzung un Ausgliedernung will isch gean mid pro unnaschdidze. --Skipper Michael- Diskussion 21:12, 5. Nov 2012 (CET)
  • Symbol support vote.svg Pro Helmutvan (Diskussion) 08:06, 13. Nov 2012 (CET)
  • Symbol support vote.svg Pro - in ausfirlischa informadifa Adiggl; awwer bissl khert noch drå gfeild:
    • paa Schreibweise finnisch wennischer gligglisch: z. B. * Weadschafd: vgl. Ausschbrooch vun: des hot in Wead; isch deed ähnder schreiwe: Wädschafd, odder Wärdschafd — * Schbaijer: Do neigt ma dazu Schbaii-jer zu lese, vgl. Ausschbrooch vun Wärder mid eme „g“ drin: Zaijer vun da Uhr, aije — * Seeje: vgl. mid "g": Gligg un Seeje, dageje; besser wär: Seeë
    • Paa Flischdischkeidsfehler
    • Rode Links wu ma Adiggl hawwe: z. B. Rhoiewene
    • Fehlende Iwwersedzunge ausem Schdandaddeitsche: z. B. In da Lischd vun de Bäajameischda
    • Wiso gibt-s zwee Bäajamaischda gleischzeidisch? Des mißt ma noch vagliggare. --Melibokus (Diskussion) 19:40, 29. Nov 2012 (CET)
Was die Greeß vun de Gschischd õõgehd: Moina Aasischd noo is de Gschischdsõõdääl nedd zu groß (do hämma onnere midd em greeßere Õõdääl, z.B. Frongraisch). Iwwerlaade find isch den Ardiggl aa nedd, womma vun "Schdadreschd un Raischsdaach" absehe dudd, do kennd mer tadsäschlisch kerze, do is mer uuvahäldnismäßisch ins Detaj gonge. Klar kennd mer die Gschischd ab so ennere Greß als aischene Ardiggl nausschubbse, awwa womma sisch eemol den Ardiggl iwwer die Geschischt vu n de Schtadt Bärmesens õõglodze dudd, donn is des en ziemlisch große Unnerschied. Wonn die Schbayra Gschischd aa so groß wär, hädd isch nadierlisch soford zugschdimmd, awwa isch deng in de jetzische Greeß gehds noch.
@Melibokus: Wo siehsch du do zwee Bäajamaischda glaischzaidisch? Owwe im Kaschde isses de Hansjörg Eger, awwa wo is de zwädde? lG, --Ora Unu (Diskussion) 01:21, 1. Dez 2012 (CET)
So wie da Ora Unu schreibt, seh isch des aa mid-da Gschischt. Isch deds uff jeden Fall noch drinlosse, so umfongraisch isses noch net.
Di Bäajameischda: unne in da Lischt. Do ware Schineller un Brohm gleischzeidisch un jetzat Kabs un Eger. Owwedriwwer isch bloß vun 44 Schdaddräd un-eme Owwerbäajamaischda di Redd. --Melibokus (Diskussion) 10:12, 1. Dez 2012 (CET)
Isch hebb uff speyer.de noogeglodzd, Kabs is Bäajamaischdarin, Eger OB. Unn so vahäld sischs wahrschains aa bai de onnere Nååme said 1923: Do wo OB schdehd, der is ääna unn do wos nedd schdehd, der is kääna (also en normale Bäajamaischda). lG, --Ora Unu (Diskussion) 17:00, 1. Dez 2012 (CET)
Nadiealisch kann mär Gschichd noch drinlosse - un isch däd nochnedämol die Dedails im Middlalda begriddle, awwa mär fehld noch viel, zB. aus de Naizaid, Noogrieschszaid, Zwische- un Voagriechszaid (unna Bayan Reschierungssidz) Bedaidung jezad, etc. Un wann des noch debai is - de Manuae is jo flaißisch debai, des konn sisch när noch um Woche handle, wonna so waida machd un sisch dodruff konzendriere duud - donn isses mE. bessa, wommas eraus nämmd. Uf ään Nenna gebrung: Wann ään Dail vunärem Ardiggl fär sisch genug schun än grad so guude Ardiggl gäbbd, sollde mär uns ruhisch zwää gude Ardiggl laischde.
Was aach noch fehle duud, un zwaa gons un gaa, des is die loaidisch Fluchbladzgschichd, des wääa uubedingd ebbes fär de Claus, wail där sisch doo in vordärschda Linie õõgaschiere duud. Es Naduaschudzgebied is bschädichd, ledschd wäa faschd ääna inde Dom enoigedozd, awwa ä webcam fär des zu kondrolliere hod die Ufsischd geschan ärschd griehd, noodäm daß ä Rendna bai die Bulle oogruff hod, daß schun wirra faschd äbbes bassiad wääa... (Quell: SWR4) Jednfalls ghead so än Schdraidfall (Fluchbladz gesche Naduaschudz) uubedingd oogschbroche.
Es Schlimmsde sin awwa die owwe oogschbrochne Fehla (wonnse ned schun korrigiad sin). Do sin zwää orra drai Hämma debai, wo mär ääfach ned so losse konn! Isch hon jo dezwische schun gfroohd, ob isch des jezad aach noch selwad mache muß...
Bojamääschda: is im Brinzieb rischdisch, mär miß hald emol in de Kommunalvafassung vun RhP noogugge. Jednfalls gäbds Schdädt un Orde mid ääm Bojamääschda, Schdädt mit äm Oowabojamääschda un Schdädt mid äm Oowabojamääschda un äm orra mehrare Bojamääschda. Dääls liehds aach - wie bai Monnem (awwa des is BdWgb) bai de Schdädt selwad un laafd uf Bardaiebroporz enaus. Jednfalls wäa än Dezernend billischa un bessa, awwa frieja hän sich die Peffasägg des Amd noch äbbbes koschde geloß, aach wonnse nix zu saache ghad hän, anschdadd als noch mea zu valonge...
LG, --Skipper Michael- Diskussion 00:09, 2. Dez 2012 (CET)

Daitschlond[Om Gwelltegschd schaffe]

- voagschlooche vum Ora Unu -

MäänschDe die viele "š"? Des solle "sch"s soi, isch wääs nimmi, wea doß des ausprobiad hod, isch hon jezad när driwwagschaud un Schdichbrowe glese, do is märs uffgfalle. isch wääs nimmi, wea des sellmals waa, awwa isch mään, mär kännde de Vasuch waile als gschaidad ooseje, wails agduell vun kään äänem mea gnudzd wärd. Un mär kännde des mE. aach im Edidor oobasse mid "alle ärsädze". Isses des, wasDe gmäänd hoschd, orra äbbes onaschdes? --Skipper Michael- Diskussion 16:44, 24. Jän 2013 (CET)
Nää, die <š> mään ich nit. Des finn ich jo noch interessant, s isch guut, wann eber ach mol experimentiert mit de Schraibwais.
Was ich mään, isch des:
Ich hebb mer nur än Abschnitt durchglese, Nazizaid unn Zwädda Weltkriech un do hebb ich allää 10 Fehla gfunne:
  • „Befelarung“ > Befelgarung
  • „midgenummeŠ“ > midgenumme
  • „Daitšlondšdarg“ > Daitšlond šdarg
  • „Benelux-Šsaade“ > Benelux-Šdaade
  • „hot de Hitler zamme mim fašisdische Siedošdairopa besedzd“ > hot de Hitler zamme mim fašisdische Idalje Siedošdairopa besedzd
  • „1942 hot es Bladd begonne siš zu Wende“ > 1942 hot es Bladd begonne siš zu wende
  • „de fraie fronzediše Armee“ > de fraie fronzesiše Armee
  • „Zivišde“ > Zivilišde
  • „vaursachd Doršs Nazidaitšlond“ > vaursachd dorš Nazidaitšlond
  • „in de dod gebombd“ > in de Dod gebombd
Die annere Abschnitt hebb ich noch gaa nit aageguckt. --Holder (Diskussion) 18:04, 24. Jän 2013 (CET)
Mercie vielmals! Nee, mea braachs aa ned! Isch wär mol gnaua hieschaun... ;-)
š: experimendiere is (faschd) imma guud, indressand fand ichs aach, awwa es schdichd hald schdaag vun allem onnan ab un is fär onna Laid aasch schwea z'leese. LG, --Skipper Michael- Diskussion 22:55, 24. Jän 2013 (CET)

Josef Birgl[Om Gwelltegschd schaffe]

Irlond[Om Gwelltegschd schaffe]

(alda Schdond: * Vorlach:Naidraal Ora Unu hod Rächd: ärgänze, fäddisch schraiwe. Awwa die Zaid longd noch... --Skipper Michael- Diskussion 23:55, 27. Ogd 2011 (CEST) // * Vorlach:Naidraal Isch hebb zwa agänzd, awwa zu so em Ardiggl g'herd noo mehr. --Ora Unu 15:57, 11. Nov 2011 (CET) // * Vorlach:Naidraal // --Holder 11:45, 25. Nov 2011 (CET) // * Vorlach:Naidraal Haw ich noch vergässe ghabt abzuschtimme. --BADEN Benutzer Diskussion:Badener ER 13:54, 25. Nov 2011 (CET))

  • Symbol support vote.svg Pro noo äm Ora Unu soi Äawed, däm weenische on Quelle un de Qualidäd vun onnan Ardiggl, wu Monadsardiggl waan.
  • Vorlach:Naidraal Isch deng do find mer noo was, isch würd erschdmol de annere Ardiggl de Vorzuuch gewwe. --Ora Unu (Diskussion) 00:27, 3. Nov 2012 (CET)
Donn mußde in Bischa gugge, isch hon laida kää iwwa Irlond. --Skipper Michael- Diskussion 21:18, 5. Nov 2012 (CET)

Keschdegemies[Om Gwelltegschd schaffe]

(alda Schdond: * Symbol support vote.svg Pro --Skipper Michael- Diskussion 23:55, 27. Ogd 2011 (CEST) * Symbol oppose vote.svg Contra Do kamma noch me schraiwe. --Holder 11:45, 25. Nov 2011 (CET))

  • Symbol support vote.svg Pro Nadialisch komma mehr schraiwe, awwa des is doch schunn ganz ok, unn so kummt vilaischd äner uff die idee unn schraibt waida. Helmutvan (Diskussion) 08:04, 13. Nov 2012 (CET)
  • Symbol oppose vote.svg Contra - Do is was dojschenonner gonge: Da erschde Abschnidd is iwwer di Keschde an sisch, da zwedde iwwer di schbezielle Zubereidung Keschdegemies. Eingklisch sollt der Adiggl nur iwwer s Keschdegemies soi.
Fä di Frischt isch en eijener Adiggl wohl net sinnvoll. Des selwe hammer bei de Grumbiere un ihre Knolle ghat, un die hamma schließlisch zommegelegt.
Odder ma loßdn un duden umbenenne, des wär donn en Adiggl iwwer di Keschde als Schbeis un ihr Zubereidung, Lemma "Keschde (Kisch)" odder so ähnlisch. --Melibokus (Diskussion) 19:40, 29. Nov 2012 (CET)

De Harrasch häd solle fer de Jenna soi, is awwa als noch ned färdisch ausgebessad (noch viel zu bennsylwenisch), wonn sisch känna droo mache duud, hämma - wies jezad schdehd - bis Juni gnuuch annärn, awwa donn häddemärn ned misse uf die Lisd sedze... --Skipper Michael- Diskussion 04:41, 30. Dez 2012 (CET)

Da Josua Harrsch isch doch vum Benutzer:Pp.paul.4 (Beidräg) uff Zweebriggerisch gschriwwe worre, net uff Pennsilwäjnisch. S änzische, was isch do seh was zu vabessare wär, wär die Großschreiwung, wann sisch äner di Mieh machwe will. Isch wärd moi Zeit net davor vawenne, weil isch des net wischdisch finn. (Der Adiggl Elwedritsche ghert vabessert, der isch heit noch teilweis Pennsylfenisch, obwohl-a schun Munadsadiggl waa.) --Melibokus (Diskussion) 14:19, 30. Dez 2012 (CET)
Dange, ich han haid Nachd när iwwanumme, was in moine Oomergunge gschdanne hod - un die schdamme all noch aus moine Dauamiedischkaid... Ok, Harrsch is jezad Jenner, Odewald April, Woms konn dann in Few.ö komme un die Lewwaworschd im März (gugg aach unne). Jezad wißd isch när gärn, welle Ardiggl ich bai moim Indrooch gmäänd ghead hon, bevoa doß ich uf de Harrsch gerudschd bin, vamudliosch weja därre seldsam Glääschraiwung, die wo än Indrugg mäschd wie im englische. Des schdead mich zwaa närrisch, awwa mär hän kää onna Reeschlung fewschdgschriwwe, also isses ärlaubd... --Skipper Michael- Diskussion 18:10, 30. Dez 2012 (CET)

Sorry, ich hon in unsam Wuschd vun Lisde doch gladd iwwaseje, daßdo als noch Woms un Läwwaworschd offe sin. Alla, es negschde mol, jezad bin isch zu faul, des fäddisch Zaisch all nomol umzeschmaiße. Des muß waile eh mol alles uf ään äänzische Bladz konzendriad wärrn. --Skipper Michael- Diskussion 04:55, 30. Dez 2012 (CET) Soo, jezad is alles in ännare Tabell zamme uf de Said vun de Lisd. Vum ledschde Joa is noch Lembersch iwwarisch un des hon ich jezad hinna Odewald fär Mai ufgschriwwe. Ab juni gehd donn die nai Lisd waida. Ok? --Skipper Michael- Diskussion 19:04, 30. Dez 2012 (CET)

Prima, jetz ischs iwwersischdlisch uff derre Lischd: Wikipedia:Haubdsaid/Artikel des Monats/Lischd. Dongge Michael. Die Seit hawwisch iwwerischens noch ga net gekennt. Wann da Odewald äschda im Abril kummt, wärd-a inzwische wohl aa noch e bissl erweidad soi. ;-) Isch werr emol di Aache offe halde, ob ma bei Gelejeheid noch schäne Adiggl fä abem Juni begegne. Liewe Gruß --Melibokus (Diskussion) 19:21, 30. Dez 2012 (CET)
DoßDe die Said ned gekennd hoschd, is ned schlimm, Du hoschd nix vabaßd - des waa när die ärschd Lisd vun 11, awwa ned wies waa, sunnan när, wies oogedengd waa (...!!!) ;-) -...- Zu finne is sella gonze Grämbl als iwwa die Kads. Wonn ich kää bessa Idee grieh, wädd s'mindschd die Kad oihaidlisch gsädzd. Sunsch is glai alles vaschdroid un dorschenonna.
Naije Ardiggl suche is uubedingd needisch, awwa ned fär Juni etc, wail mär donn ärsch noch die laufend Lisd hän. Awwa des sin - ohne Blick druff - zwää+Schbaya+zwää. Mid Odewald als ärsch im Abril dääd des aach när bis Auguschd inc. lange - un viea dääde färs negschd Joa waile noch fehle. (un mo-je färs laufend...!). Alla, liewe Gruß, --Skipper Michael- Diskussion 18:07, 31. Dez 2012 (CET)
Schdimmt, des wa jo bis geschdan bloß e äfachi Lischd, wu isch schun gseh hab. Awwer jetzat hat ma mol ein Iwwerblick. --Melibokus (Diskussion) 19:26, 31. Dez 2012 (CET)
Bravo un dange - exagd grad genau so un ned onnasch waas! Un die ääbsch Lisd hod nigs gebrung als wie heegschns Vawirrung, wail nie des druff gschdonne hod, wo mär nach gsuchd häd... - un des waa ia End.
Jezad iwwalehn isch mär när, ob mär ned aach die Oolaidunge in die Kad sedze sollde: "Umbauoolaidung" (mißd mär noch schraiwe), "Ännarunge" (is waile im Aaschiv) un was sunschd noch oogfalle is (wonn iwwahaubd...). --89.204.137.225 02:18, 1. Jän 2013 (CET) Sauarai!!! --Skipper Michael- Diskussion 03:01, 1. Jän 2013 (CET)

Ärledischd sin:[Om Gwelltegschd schaffe]

Schbießbrode[Om Gwelltegschd schaffe]

(alda Schdond: * Vorlach:Naidraal Joo, ich hon mär Mieh gäwwe un mea find ich wägglich ned, awwa is des fär än Monadsardiggl ned ä wäng weenich? --Skipper Michael- Diskussion 23:55, 27. Ogd 2011 (CEST) * Symbol oppose vote.svg Contra E Spießbrote gebbt nit nua in de Palz. Un de Artikel isch mer e bissel zu salopp formuliert. --Holder 11:45, 25. Nov 2011 (CET))

Schopp [Om Gwelltegschd schaffe]

(is uf de "Lisd" (2011) noch iwwagebliwwe - hadde mär des schun?) --Skipper Michael- Diskussion 23:41, 10. Nov 2012 (CET)

Isch glaab den hämma schun ghabd, fer de Dezember vum ledschde Johr: Wikipedia:Haubdsaid/Artikel des Monats/12. --Ora Unu (Diskussion) 14:28, 11. Nov 2012 (CET)
Dange, rischdich! Donn muß irschnd än onnares fehle.... - Jo, mär misse do eh mol ufraame, fär doß mär alles uf äämol im Bligg hän konn. --Skipper Michael- Diskussion 12:36, 13. Nov 2012 (CET)

Nomol Monadsardiggl:[Om Gwelltegschd schaffe]

Fär de Dezember hamma Woihnachde. Donn sin vun de ledschd Abschdimmung nuch Woms un Pälzer Lewwerworscht iwwarisch (womma nix ändgonne is...). Bis Ende Fewruaa mißde mär also weenschns 10 naii fär 2013 zamme hän (orrra "vun de Hond inde Mund" leewe).

Schbaya wärd als bessa, ich dääd misch wägglisch fraije, wanna weenschns die gröbschde Fela ausmärze däädn - orra soll isch des duun?

Schee wär aach, wonn ä paa mea vun aisch do mol ija Schdimm abgäwwe dääde.

LG, --Skipper Michael- Diskussion 23:36, 10. Nov 2012 (CET)

De 2.Geboddsdaach[Om Gwelltegschd schaffe]

Is zwar schun schbäd, awwa isch wolld drodzdem druff hiewaise: Hait vor zwee Johr is die Pälzisch Wikipedia ausm Ai gschlibbd! Faire dun ma des zwar nedd groß, awwa ä Gelejehaid uns waidahin ä guudi Zammearwaid zu winsche unn hoofma mol, dass unsa Projegd noo long Bschdond hot! Aian --Ora Unu (Diskussion) 22:33, 14. Nov 2012 (CET)

Demm schließ isch misch åå. Isch winsch uns ewefalls waidahie e guudi Zammeaaweid un e gudes Gelinge! Villaischd kumme jo im dridde Johr noch Midaawwaider dazu. Schää daßD drå erinnaschd. --Melibokus (Diskussion) 23:13, 14. Nov 2012 (CET)

Statistik zu jedere Sait[Om Gwelltegschd schaffe]

Ich hebb jetz mol e Statistiktool aigefiecht, ganz unne uf jedere Sait finnen Ihr jetz "Abrufstatistik" (klää gschriwe iwwa de Erklerung zum Copyright). Wann Ihr do drufgehn, dann kummen Ihr uf e Unnasait vun http://stats.grok.se, wo die Zugriff uf genau die Sait in de letschte 30 Dach ufgfiert sin. Viel Spaß demit. --Holder (Diskussion) 07:59, 17. Nov 2012 (CET)

Klasse! Danke! Fehlt nur noch eine Auflistung für alle oder doch die ersten 20 % aller Seiten. --Skipper Michael- Diskussion 22:46, 17. Nov 2012 (CET)
Fände ich auch sehr interessant, aber leider gibt es das nicht :-( --Holder (Diskussion) 14:58, 18. Nov 2012 (CET)
Ja, das schönste Spielzeug hängt meist zu hoch oder in Träumen. Dabei wäre es gerade in diesem Fall so - relativ - einfach zu realisieren: für i := 1 bis Max(pagenumber) mach Ranking (page)
Aber das muß halt in der richtigen Sprache und Syntax geschrieben werden. --Skipper Michael- Diskussion 15:39, 18. Nov 2012 (CET)
Meint ihr das? --MF-Warburg (Diskussion) 17:55, 18. Nov 2012 (CET)
Das wäre genau das Richtige, wenn es das aktuell gäbe. Leider ist das noch der Stand von vor zwei Jahren. --Melibokus (Diskussion) 18:32, 18. Nov 2012 (CET)
Und es ist eine Jahresübersicht. Schön wäre halt eine monatliche Übersicht und die Möglichkeit, damit zu "spielen": also Platzänderungen im Lauf der Zeit, Zugriffstatistik über die Zeit etc.; also alles, was Aufschlüsse über das Besucherverhalten geben kann Wobwi es natürlich optimal wäre, wenn man in- und externe Aufrufe trennen könnte. ("Letzte Änderungen" zB. mag ja auf Platz 1 gestanden haben, doch die Hälfte der Aufrufe lag sicher bei Holder und mir, die andere Hälfte größtenteils bei den anderen hier...) Schließlich soll die "Spielerei" ja bei der Arbeit bei Entscheidungen helfen und nicht nur sinnfrei Neugierde befriedigen. --Skipper Michael- Diskussion 19:31, 18. Nov 2012 (CET)
Das ist nicht einmal eine Jahresübersicht, sondern nur die Übersicht für Dezember 2010, weitere Monate gibt es aber nicht. --Holder (Diskussion) 08:24, 19. Nov 2012 (CET)

Benutzer:Google9999[Om Gwelltegschd schaffe]

Grüßt euch, ich habe im SWMT bemerkt, dass der Benutzer Google9999, der schon am 7. November eine Warnung erhalten hat fürs Einstellen von Seiten in falscher Sprache, seit gestern fröhlich um die 50 Vorlagen aus en.wiki am kopieren war (und zwar ohne Übersetzung und Anpassung...). Die habe ich dann (in Gebrauch meiner Knöppe als globaler Admin) gelöscht und den Benutzer erstmal für einen Tag gesperrt. Ob ihr ihn länger sperren wollt, liegt jetzt bei euch. Grüße --MF-Warburg (Diskussion) 13:26, 18. Nov 2012 (CET)

Nachtrag: Jetzt schickt er mir noch ne E-Mail (auf Englisch), ich möge doch die Vorlagen für ihn erstellen ... --MF-Warburg (Diskussion) 13:33, 18. Nov 2012 (CET)
Hallo MF-Wartburg,
vielen Dank. Wir werden diesen Benutzer weiter beobachten und ggf. unberfristet sperren. Liebe Grüße, --Holder (Diskussion) 14:57, 18. Nov 2012 (CET)
Danke, aber bitte ohne T ;-) --MF-Warburg (Diskussion) 17:55, 18. Nov 2012 (CET)
Da ist womöglich noch einiges zu erwarten: en:User talk:Google9999 --Melibokus (Diskussion) 18:32, 18. Nov 2012 (CET)

Niggolaus[Om Gwelltegschd schaffe]

En scheene resdlische Niggolaus-Faiadaach winsch isch aisch! Isch wird vorschlaache, dass eena vun uns en Ardiggl iwwer de Niggolaus meschd unn des donn fer de näggschde Dezember als Monadsardiggl genumme werd. Nadierlisch sinn die Õõschbrisch, wie bai de onnere Monadsardiggl aa, hoch unn schnell Hiegschnuddledes konn mer nedd als Monadsardiggl nemme. Hot jemond schbondan Luschd zu schraiwe? Muss jo aa nedd haid ferdisch werre. lG, --Ora Unu (Diskussion) 18:47, 6. Dez 2012 (CET)

Jo, do hämmas allaselwe gedengd. wonn isch jo noch die gonze Uffzaischnunge vun Myrna häd, don wäas ääfacha, awwa die sin jo all unna Wassa... - dord schdehd de Sd. Nigglas voa soinare Kadhedral uf änärrem scheene Schdääpodesd. Un de hailisch Bischof Niggolaus vun Myrna is - de Cocakolawoihnachdsmoo! Grad so wie sisch des de glää Meschmed uubelasded vun Kuldua un Wisse so voaschdelle duud. Es wärd also wägglisch Zaid fär dän Ardiggl. Mo schaue, viellaisch grien isch noch ä paa Billa zugschigd... - awwa die känne jo aach schbäda noch kumme. Alla, wonn Dus mache willd, don machs, wonn ned, don gehn isch selwad droo. LG, --Skipper Michael- Diskussion 21:41, 6. Dez 2012 (CET)
Dångge - Eisch all en schäne Nigglaus-Owend. - E schäni Idee, bin gschbannd uff den Adiggl. --Melibokus (Diskussion) 22:21, 6. Dez 2012 (CET)
Alla, isch erklär misch dezu beraid, den Ardiggl zu schraiwe. Außa em Sgibba unn mir hot sisch kääna in derre Rischdung gemeld, unn isch deng aa das do sisch kääna melde werd, dassa Luschd hot, den Ardiggl zu schraiwe. --Ora Unu (Diskussion) 19:16, 9. Dez 2012 (CET)
Allla guud, donn schiggisch Där alles, was isch grieh, orra häng Därs an Doi Bauschdell drõõ... LG, --Skipper Michael- Diskussion 23:51, 9. Dez 2012 (CET)

Russavia/Polandball[Om Gwelltegschd schaffe]

De Bua333 hot misch dodruff uffmergsam gemachd, dass de Benutzer Russavia uff onnere Wikipedias gschberrd worre is, weil er sisch midd em Ardiggl "Polandball" (õõgeblisch) an ennere groß aagelehde Schderaggdsion betailische dudd. De bsaade Ardiggl is desweje uff viele onnere Wikipedie schun geleschd orre. Was seschd dann ihr dezu? Määnd ehr, dass des ä Schderaggdsion is, welle geåhnded werre soll odda habbd ehr ä onnere Määnung dezu? --Ora Unu (Diskussion) 20:23, 8. Dez 2012 (CET)

Ich mään, den Schroot kann ma ganz lesche. Mach Der do kä unnetiche Ärwet. S gebt intessantere Theme zum Schraiwe. LG, --Holder (Diskussion) 20:54, 8. Dez 2012 (CET)
Gonz grundsädzlisch un uuabhängisch vum Russavia soim Fall: Inklusionismus hääßd zwaa, daß än jedes Thema soi Beräschdichung hän konn (konn, ned muß!), des hääßd awwa ned, doß mär Schdeerunge dorsch Schbämm un ähnlisch Zaisch dorschgeje losse. Wea Ardiggl in fremde Schbrooche oisedzd orra soi aischn Said fär ä Sommlung vun 50 orra mea Billa mißbraache will orra vun uns Iwwasedzunge gschriwwe han will, där solld ä Dauaschbärr grieje un däm soi Saide sollde gelead wärn minärrem Schbärrvamärg. LG, --Skipper Michael- Diskussion 21:24, 8. Dez 2012 (CET)
Der Verständlichkeit wegen auf Deutsch. Ohne verbindliche Relevanzkriterien und Regeln zum Benutzernamensraum sind Sichtweisen auch auf "Polandball" und auf den Benutzer Russavia in der pfl.wp erstmal persönliche und damit unverbindliche Meinungen. Nach meiner Meinung gibt es interessantere und für die pfl.wp relevantere Themen, über die man schreiben kann. Es ist aber deine Sache, ob dich das Thema für eine Bearbeitung ausreichend interessiert. --Manuae@ 10:02, 9. Dez 2012 (CET)
Auch auf frrwiki hat er um Übersetzung gebeten (aber keinen Artikel eingestellt), das ist IMO noch kein Grund für eine Sperre. Auch die unsinnigsten Fragen müssen erlaubt sein. Nur wenn er ständig rumnervt, würde ich - nach einer vorherigen Warnung - über ein Sperre nachdenken. Adventliche Grüße in den Südwesten von --Murma174 (Diskussion) 12:20, 16. Dez 2012 (CET)
Das ist ganz sicher richtig, imho kann und sollte sich die Debatte um Artikelspam, Artikel in fremden Sprachen etc. drehen, damit wir zu einer einheitlichen Regelung kommen. Wer auf Kishuaheli ein Buch über die Geschichte des Hüttenwesens auf der Kalmit schreibt und uns einen französischen Artikel dazu anbietet, der wird einfach anders angesprochen als jemand, der in allen wps einen Artikel über Nasebohren unterbringen will und das mit 100 Bildern von Hundehaufen und dem dringenden Wunsch nach Übersetzung aus dem Chinesischen "unterstützt". Lieben Gruß, --Skipper Michael- Diskussion 23:43, 22. Dez 2012 (CET)

Waihnachte[Om Gwelltegschd schaffe]

Ich winsch Aich allne schene Waihnachte un e Guts Nais! --Holder (Diskussion) 21:11, 22. Dez 2012 (CET)

Danke, ich schließe mich an. --Skipper Michael- Diskussion 20:38, 23. Dez 2012 (CET)
Dongge. A vun mia Aisch all e frohi un gsegnedi Woihnachd un e Gudes Naies! --Melibokus (Diskussion) 14:33, 24. Dez 2012 (CET)
Dongeschää, aa vun mir en scheenes Feschd unn en Guds Nais. --Ora Unu (Diskussion) 20:41, 24. Dez 2012 (CET)--Ora Unu (Diskussion) 20:41, 24. Dez 2012 (CET)
Ich bin e bissl schbäd, awwa aa ich wünsch aich noch en scheene zwaide Waihnachdsdag. --Badener (Diskussion) 09:30, 26. Dez 2012 (CET)
En scheene Woihnachdsowend unen guude Rudsch ins naije Joa. --Manuae@ 20:16, 26. Dez 2012 (CET)

Usinnische Edits riggängisch[Om Gwelltegschd schaffe]

Wie mescht man drei Beaaweidunge gleischzeidisch riggängisch? Des bei Kerwe isch doch en Ufug, daß do jemond vun da ald in di nei hochdeitsch Reschdschreiwung "vabessert" odder umgekehrt. Selbscht im Schriftdeitsche isch jedi Person un jeder Verlag frei, welle vun beide er verwent un mir sinn schun dreimol net drå gebunne. --Melibokus (Diskussion) 14:27, 30. Dez 2012 (CET)

Dange! Du gehschd uf Wersione un kliggschd uf "3 Versionen rückgängig machen" - orra (wann des bai Dia ned is orra wann do schun wea dezwische gfummeld hod) Du gehschd uf die Wersion, wo daßDe hen willd, Bearbeide, Schbaicere, färdisch. Dän Schwachsinn hon isch glai ärledischt, unna därre IP is sunschd nix geloffe. awwa wies unna onnan aussiehd wääßisch need. LG, --Skipper Michael- Diskussion 18:55, 30. Dez 2012 (CET)
3 Versione rückgängig, des geht bei mir net. Bloß immer äni "zerigg". Villeischd isch des e Admin-Fungzion. Jo donn mach ischs halt uff di anner Art. Dangge. --Melibokus (Diskussion) 19:21, 30. Dez 2012 (CET)
Bidde, bidde, imma gäan, ..., jo, es wäd wohl des soi, was mid "Masseriwärd" gmäänd is. Awwa des guud aach när funze, won ned schun ääna dezwische erum gemechd hod. Desdeweje is des onna s'mehrschd die Wahl. --Skipper Michael- Diskussion 17:37, 31. Dez 2012 (CET)

Kocherthal[Om Gwelltegschd schaffe]

Kocherthal is uubedings än Ordsname, meeslischawaise när vunärem scheene orra aach när äm Harrsch wichdiche Daal, waaschainds awwa vunärrem bewohnde Ord. Dann sollde mär uubedingd weenschns än glääne Ardiggl dezu hän. --Skipper Michael- Diskussion 18:19, 31. Dez 2012 (CET)

Do kånn nur des Dal vum Kocher gemänt soi, wu bei Bad Friedrischshall in de Negger fließt. Des muß vun soina Schdudiezeid in Schwäwisch Hall kumme, wu aa am Kocher liggt. Jagschd un Kocher wäre schun Adiggl wert. --Melibokus (Diskussion) 19:26, 31. Dez 2012 (CET)
DES (Jagschd un Kocher wäre schun Adiggl wert) is allemol rischdich, wonns gehd mid gude Billa. Die Frooch is när, obs im Daal vum Kocher ä Dorf orra än Schdadtdail gibd orra gäwwe hod, wu exblizid so hääßd, orra oba ufs Daal selwad oogschbield hod. --89.204.137.225 02:29, 1. Jän 2013 (CET)Sauarai! --Skipper Michael- Diskussion 02:57, 1. Jän 2013 (CET)
Alla, Kocher is ä Kad uf commons (obwohl, aischndlisch mißde die Billa seena soi) un inde .de isn Ardiggl (awwa viiiel zu ausladnd). --Skipper Michael- Diskussion 02:57, 1. Jän 2013 (CET)
En Ort "Kocherthal" hots wohl nie gewwe. Awwer isch hab inzwische feschgschdelld, daß da Geburtsort de:Fachsenfeld aa im Kocherdal liggt. DOHER hodder soin Nåme so gewählt. --Melibokus (Diskussion) 21:09, 1. Jän 2013 (CET)
Dann hädda sisch misse Fachsenfeld orra Fachsenfelder nenne. Ne, do schbield alles mid, wosDe erausgfunne hoschd. Wonns kään Ord mid däm Name gäwwe hod, donn is wohl es Daal gmäänd, woa ufgwagse is un schdudiad hod. Womma Äußarunge hädde, wär infacha, awwa sowaid kenne mär aach noch mid Logik kumme: umgenannd hodda sisch ärschd außahalb vunde Hoimad. Wanns ned när wesche de Voaschrifde waa, (daßas ned fria geduun hod,) donn waas fär die regional Abschdammung noch noo Generadzione wachzehalde orra zur Ärinnarung on die scheenschde Auchebligge in Kinhaid un Juchend. --Skipper Michael- Diskussion 23:35, 1. Jän 2013 (CET)

Aaschiev[Om Gwelltegschd schaffe]

Ich hon zwaa alles schun enoi geduun, awwa die Naije Baidrääsch misse noch noogschowe wäan: am Beschde duuna die gonze Abschnidd ärsedze. - Die ewisch Lisd blaibd nadialisch alsfoad schdeje... - Än guude Rudsch! --Skipper Michael- Diskussion 18:53, 31. Dez 2012 (CET)